Skip to main content
  • Ik heb sinds 1/2/2023 een abonnement bij T-mobile. 
  • Mijn kpn abonnement is ook opgezegd door T-mobile op die datum.
  • Ik heb ook een email hier over ontvangen van KPN
  • Wat nu?

Beste @Ayla3 Je ontvangt altijd nog een eind factuur 

En als de opzeg datum vlakbij je factuur datum ligt dan kunnen die dingen elkaar kruisen omdat de factuur al opgemaakt was.

Bekijk de factuur dus even kwa datums en grote kans dat de volgende factuur een credit factuur is en je het te veel betaalde terug krijgt.


Hi @Ayla3, ik zie dat Roos je al uit heeft gelegd hoe het werkt met de facturen, je zult hoe dan ook geen cent te veel betalen na je opzegging. Als je iets in rekening is gebracht voor de periode ná je opzegdatum, dan zal je dat met de volgende factuur weer van ons terug krijgen 🙂


Er is opgezegd per 1/2/2023.

In januari  is voorschot betaald  voor februari, dus zou ik nu de eindafrekening moeten krijgen. 

Maar nu heb ik weet een rekening ( voorschot) over de maand maart,dit terwijl ik ook aan  mijn nieuwe provider heb betaald. 

Hoe en op welke marnier kan dit opgelost worden?

Ik kan op geen enkele manier kontakt hierover  krijgen met KPN,ook telefonisch niet.

HELP!!!!!!


Wanneer en hoe heb je opgezegd?

En heb je daar een bevestiging van?

Vul je profiel in dan kan een moderator mee gaan kijken wat er mis gaat


Hallo Roos79

Er is door T-mobile opgezegd eind december 2022 en dit is dmv een email gedateerd 31/12/2022 door KPN bevestigd.

Groet Hans 


Heb je je profiel ingevuld zodat een moderator mee kan kijken?


Waar moet ik dat profiel invullen,ik ben niet zo er thuis in dit gebeuren .


Volgens mij is het profiel ingevuld.


Bedankt @Ayla3, ik zie volgens mij direct al wat er mis is 🙁

Er is wel aangegeven en ook bevestigd dat je gebruik maakt van de overstapdesk, maar dit lijkt niet daadwerkelijk in gang gezet te zijn. Je abonnement is dus nog steeds actief, terwijl dat uiteraard helemaal niet jouw bedoeling is!

Alsnog opzeggen kan ik niet voor je doen helaas, dit kan alleen telefonisch. Ik wil je dan ook vragen om zelf te bellen met 0800 - 0402, zodat je abonnement alsnog zo snel mogelijk opgezegd gaat worden. Je kunt verwijzen naar de email die je op 31-12 hebt ontvangen, waarin duidelijk staat dat je gebruik maakt van de overstapdesk. De collega die je spreekt, kan dan mogelijk met onmiddellijke ingang opzeggen, zodat er niet nog een opzegtermijn van 1 maand van toepassing is. Als je opzegging verwerkt is, mag je dan weer hier bij mij aan de bel trekken, dan ga ik er voor zorgen dat je de abonnementskosten vanaf 1 februari weer van ons terug krijgt!


Hallo Maja

Als het goed is,is nu alles geregeld, 

Excuusmail ontvangen van Kpn.

Verrekening vind plaats bij de volgende factuur. 

Nu af wachten dat alles in orde komt zoals is toegezegd. 

Groet 

 

 


Ah heel erg fijn @Ayla3, ik zie inderdaad dat het direct helemaal geregeld is!

Bedankt dat je nog even hebt laten weten hoe het gegaan is 🙂