Skip to main content

10 december geloof ik aangesloten, was bagger slecht hier in het dorp.. op de 14e meteen opgezegd, kreeg hier een mail van dat het per januari opgezegd zou zijn, vond ik raar want ik zat in me bedenktijd dus ben gaan bellen. Ze had een foutje gemaakt ik was natuurlijk meteen opgezegd werd er gezegd. 

Ik hoor niks te betalen als je binnen de wettelijke 2 weken opzegtermijn ben. 

Nu kreeg ik in de loop der weken facturen. Word er gezegd je moet het betalen en dan krijg je het weer terug.. ik was niet van plan dit te doen aangezien ze dus in het systeem een foutje hadden gemaakt met januari ipv december.

Nu krijg ik weer een brief met aanmaning !#!%#&€*#

 

Als je belt kan ik jullie niet bereiken! Want factuur is overgedragen naar incassobureau. 

Via ander telefoon nummer een mvr aan de telefoon die totaal niet wil helpen of begrip toont en uiteindelijk de hoorn erop gooit.

 

Wat een flut zooi, ik word hier zo moe van!

Hallo @Pvonk , als KPN de vordering overgedragen heeft aan een deurwaarder/incassobureau kun je alléén daar terecht met je opmerkingen en vragen en niet (meer) bij KPN.

Zorg wèl dat je een compleet papieren dossier hebt vanaf het 1e (schriftelijke) contact met KPN.

Zie ook de KPN-voorwaarden die gelden bij het aangaan van een abonnement, daar staat ook precies in welke rechten en plichten je hebt bij het aangaan en ontbinden van een contract in duidelijk leesbare taal.

De voorwaarden kun je vinden via www.kpn.com en dan helemaal onderaan de webpagina op de tab voorwaarden klikken.

Succes.

 


Hoi @Pvonk, wat balen dat het zover heeft moeten komen. Snap ik volledig. Maar zoals JanD al aangeeft als het bij het incassobureau ligt dan kunnen wij niks meer, dan ligt het bij ons uit handen. Heeft het dus al te lang geduurd.

Ons facturatieproces is geautomatiseerd. Facturen mag je dan gewoon betalen. Wanneer je dan teveel hebt betaald of zoals jij niets had hoeven betalen krijg je dat uiteraard weer terug. Voor nu kan ik helaas niet meer van maken dan even contact zoeken met het incassobureau.Â