Skip to main content

Ik begrijp niet dat een modern telecombedrijf zo slecht bereikbaar is; geen chatmogelijkheid en ook geen e-mailadres voor vragen. Ik heb echt wel eens gedacht "waarom ben ik overgestapt naar KPN", maar zij waren de enigste die in ons appartementengebouw glasvezel ging aanleggen. Als ik kon overstappen, dan zou ik dit morgen nog doen.

Op de site geven ze aan dat je het pakket gemakkelijk kunt wijzigen, maar de factuur blijft staan op het oude hogere bedrag. Ik heb pluspakket ad. € 6,99 en extra telefoonnummer ad. € 2,50 opgezegd, maar zie dit nog steeds op mijn factuur staan. Totaal betaal ik dus € 9,49 per maand teveel.

Groet,

Sip van der Leest

Als u op pagina 2 van de factuur kijkt staan daar de "van…..tot" datums. U betaald het abonnement altijd vooraf, dus het zal elkaar gekruist hebben. Wordt met de volgende factuur verrekend.


Ik kan dit niet vinden en ik betaal nog steeds teveel.


Misschien goed als ik dan even met je mee kijk, @Sip van der Leest. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.