Skip to main content

Ik hoor bij diverse kennissen dat zij een brief hebben gekregen dat ze “GRATIS” naar een sneller abonnement gaan (50 naar 200 mbit en 200 mbit naar 1000 mbit). Hier zitten geen extra voorwaarden aan, er staat in de brief omdat ze zo blij met je zijn.

Waarom gebeurt dit geheel willekeurig en waarom wordt hier niet 1 lijn in getrokken?
Ik voel me zeer benadeeld aangezien ik wel de volle mep betaal voor 1000 mbit. Overigens zijn er ook een aantal kennissen die (nog) geen brief hebben gekregen met een 50 mbit en 200 mbit abonnement.

Ik zou graag opheldering willen hierover want ik voel me een beetje benadeeld aangezien ik al jaren en jaren klant ben.

Waarom is KPN niet blij met mij of de andere kennissen?

Gr. Kees.

We hebben natuurlijk combivoordelen beschikbaar voor élke klant die internet en mobiel afneemt. Maar daarnaast doen we ook af en toe tijdelijke acties voor selecte groepen klanten. Deze actie rondom snelheidsverhoging is er daar een van. Hoe de klantselectie voor dergelijke acties gedaan wordt is bij ons niet bekend. Het enige wat ik je dan ook kan zeggen is, wacht af. Wellicht dat er op een later moment een keer een actie is die ook voor jou geldt. 


@Erik_ bedankt voor je reactie!

Toch vind ik het wel een klein beetje oneerlijk.
Als dit een tijdelijke gratis snelheidsverhoging was zou ik het nog begrijpen om dat te laten ervaren maar een blijvende gratis snelheidsverhoging (die andere klanten elke maand weer opnieuw moeten betalen) zo gratis krijgen is best zuur voor andere klanten die ook graag deze snelheidsverhoging willen.

Het is zelfs zo dat andere mensen een duurder pakket (en dus meer betalen) hebben, en dan staat er ook nog zo mooi in de brief “omdat wij zo blij met u zijn”.

Komt op mij over dat KPN niet blij is met de klanten die veel meer betalen.
Rare gang van zaken.

Ik kijk jou er niet persoonlijk op aan maar ik vind dit wel scheef zitten.
In ieder geval bedankt voor je uitleg, jouw valt niets te verwijten.


Ik denk dat het met bepaalde combinaties te maken heeft, als ik ESPN opzeg, dan gaat mijn “gratis” upgrade weg. Dus het lijkt wel degelijk een bepaalde combinatie die dit geeft of niet.