Skip to main content

Ik werd een tijdje geleden gebeld door een medewerker van KPN met de mededeling dat ze een mooie verrassing had. We konden GRATIS i.p.v. 50 naar 100 MB internet omdat we al zo lang klanten zijn.

We zouden dus gewoon €65 blijven betalen. Oke, mooi.

Ze vroeg of verder alles naar wens was en of we het opnemen pakket gebruiken.

Ja, zei dat gebruiken we heel veel en dat willen we niet kwijt.

Ze ging dit in orde maken

 

De volgende dag kregen we een pakket met daarin 2 tv kastjes, precies dezelfde als die we hebben. Vreemd.

Ik wilde 's avonds iets wat ik opgenomen had bekijken, maar het hele opnemen was WEG!

Toen dachten we misschien moeten we het tv kastje wisselen. Dat deden we. Maar niks.

De volgende dag hebben we contact opgenomen met KPN.

Na een uur hadden we wél weer opnemen maar nog steeds €5 teveel op de factuur, opnemen moesten we opeens weer extra betalen.

We moesten nu wachten op , tja op wat... We weten het ook niet meer.

Ma 2 weken, weer gebeld. Weer een Lize belofte van: u wordt morgen terug gebeld.

Nu zijn we weer 2 weken verder.

Het enige wat we willen is dat de factuur €65 wordt, zoals afgesproken en verder niks.

 

Als dit niet binnen een week opgelost is gaan we naar een andere provider.

 

Hoi @petranja . Als ik dat zo bekijk was jouw opname pakket gratis en maakte het deel uit van een pakket wat we tegenwoordig niet meer aanbieden.

Die gratis opnamepakket krijg ik er dus met geen mogelijkheid weer in.

Ik stuur je even een privébericht.  Kun je daar op reageren?

 


Ik kan reageren. Maar wat is de vraag?


Ik kan reageren. Maar wat is de vraag?

U kunt hier:

https://forum.kpn.com/inbox/overview

uw privéberichten vinden. 


Als je bent ingelogd in het forum zie je rechtsboven jouw avatar staan. Naast ‘stel je vraag’. Als je hier op klikt zie je ook de optie privéberichten 

 


Voor de meelezers. Ik heb TS een compensatie aangeboden voor de fout die door KPN is gemaakt. TS is hiermee akkoord.