Skip to main content

Beste KPN,

11 februari heb ik via mijnKPN een bestelling gedaan voor Netfix en dat ging vlot want de noodzakelijke nieuwe tv ontvanger heb ik vandaag ontvangen.

Ik heb altijd een opname-pakket gehad en we gebruik(ten) dat veelvuldig.

Nu zagen we gisterenavond dat alle opnamen zijn verdwenen en dat het wachten zou zijn op de eerste opname!  In mijnKPN zie ik nu dat het opnemenpakket plotseling bij de mogelijkheden stond “gratis aan te vragen pakket!   Dat heb ik zojuist dan maar gedaan, maar alle oude opnamen ben ik kwijt, en mijn vrouw boos natuurlijk.. (ben zelf kpn-er..) Opnemen lijkt nu wel weer te werken na de aanvraag.

Kortom niet tevreden met de bijwerkingen van een Netflix-aanvraag en hierbij het verzoek of de oude opnames kunnen worden teruggezet?  

Lees graag jullie reactie.  Kan ook via Teams na 15:00uur morgen

Vr. Gr. Peter Donker.

Beste KPN,

11 februari heb ik via mijnKPN een bestelling gedaan voor Netfix en dat ging vlot want de noodzakelijke nieuwe tv ontvanger heb ik vandaag ontvangen.

Ik heb altijd een opname-pakket gehad en we gebruik(ten) dat veelvuldig.

Nu zagen we gisterenavond dat alle opnamen zijn verdwenen en dat het wachten zou zijn op de eerste opname!  In mijnKPN zie ik nu dat het opnemenpakket plotseling bij de mogelijkheden stond “gratis aan te vragen pakket!   Dat heb ik zojuist dan maar gedaan, maar alle oude opnamen ben ik kwijt, en mijn vrouw boos natuurlijk.. (ben zelf kpn-er..) Opnemen lijkt nu wel weer te werken na de aanvraag.

Kortom niet tevreden met de bijwerkingen van een Netflix-aanvraag en hierbij het verzoek of de oude opnames kunnen worden teruggezet?  

Lees graag jullie reactie.  Kan ook via Teams na 15:00uur morgen (donke009)

Vr. Gr. Peter D.

 


Antwoord weet ik denk ik al… 

Indien het opname-Pakket ooit is uitgeschakeld door b.v. een KPN medewerker of een automatiche-handeling? (in dit geval tijdens een mutatie t.w. Netflix-aanvraag) dan zijn alle oude TV opnamen daarna geheel gewist en kennelijk nooit meer terug te halen.   

@ KPN graag uitzoeken of opname-Pakket uitschakelen misschien automatisch plaatsvindt bij een Netflix-aanvraag, dit om bij andere KPN-klanten dit ongemak niet te laten gebeuren.

Hoor graag of mijn aanname correct is.


Hi collega! Ah wat zuur dat de opnames nu weg zijn. 😥 Wat je aangeeft klopt, zodra het opnemen pakket eenmaal uit is geweest (hoe kort ook) zijn de opnames ook direct weg. 

Opnemen zou beslist niet moeten verdwijnen als je Netflix aan je pakket toevoegt. Ik heb ook in je abonnementsgegevens gekeken en zie dat op de bestelbevestiging ook staat dat het opnemen pakket verdwijnt. Je hebt nog een Alles-in-1 Standaard pakket, dus waarom het verdwenen is is mij ook een raadsel. Het zit immers gratis bij je pakket inbegrepen.

Ik heb hier weinig andere berichten over gezien, maar ik houd het in de gaten. Mocht het bij meer klanten gebeuren dan meld ik dit aan bij de storingsdienst en dan kunnen zij dit onderzoeken. Dank voor het melden en hopelijk kun je met terugkijken of herhalingen toch de opnames weer ‘terughalen’.