Skip to main content

Met enige verbijstering ontving ik een herinnering voor een bedrag van 7,50euro voor een onterechte dienst. Inmiddels heb ik ontelbare telefoongesprekken aan dit onderwerp besteed de afgelopen anderhalf jaar. Twee weken geleden leek de oplossing gevonden doordat KPN eindelijk een aanpassing heeft doorgevoerd in haar systemen. Het gaat over het behoud van emailadressen van KPN, terwijl ik mijn internetabonnement afneem bij Solcon. Aangezien dit een zusterbedrijf is van KPN heb ik recht op gratis emailbehoud van KPN. Na anderhalf jaar is dit twee weken geleden dus eindelijk ingezien en naar mij bevestigd als geregeld. Nu blijven jullie me achtervolgen voor een factuur van 7,50 die ik eerder gestorneerd heb. Ik verzoek jullie dringen om me een bevestiging te sturen dat deze factuur komt te vervallen. 

Al vast dank voor de moeite, alweer.

 

Hoi @foutieve factuur, welkom op onze community! Voor zaken als deze kun je toch het beste even met ons bellen.
Wellicht lopen hier een paar berichten langs elkaar, mijn collega's kunnen altijd even meekijken waar dit mis gaat en actie ondernemen om het te herstellen als dat nodig is.


Dat bedrag moet u gewoon betalen. Anders blijft de factuur open staan. Daarna kan KPN het bedrag wellicht crediteren. 


Reageer