Skip to main content

Goedemorgen,

Graag zou ik de facturen van 2023 opvragen van een oud KPN abbonement met het telefoonnummer ***. 

Worden deze facturen verzonden naar het e-mailadres dat is gekoppeld is aan het abbonement of zou je ze ook naar **** kunnen sturen?

Fijne zondag,

Mabel de Zeeuw

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Zie onderstaande link voor hulp @Mabel99999 

 


Hallo @Mabel99999 , je hebt het over een oud KPN abonnement. Als dit abonnement inmiddels is opgezegd, dan zijn de facturen niet meer opvraagbaar via MijnKPN. 

Facturen opzoeken na een opzegging

Wil je je facturen opzoeken maar heb je je abonnement opgezegd? Zo gauw je abonnement is stopgezet, heb je geen toegang meer tot MijnKPN. Ons advies is natuurlijk om je facturen tijdig op te slaan. Heb je toch nog (oudere) facturen of je slotnota nodig, bel dan met onze klantenservice op 0800-0402.

Bron:  Kopie van een (oude) factuur opvragen | Kennisbank

Klantenservice is bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag tot 17.00 uur.


Hallo @Mabel99999 , je hebt het over een oud KPN abonnement. Als dit abonnement inmiddels is opgezegd, dan zijn de facturen niet meer opvraagbaar via MijnKPN. 

Facturen opzoeken na een opzegging

Wil je je facturen opzoeken maar heb je je abonnement opgezegd? Zo gauw je abonnement is stopgezet, heb je geen toegang meer tot MijnKPN. Ons advies is natuurlijk om je facturen tijdig op te slaan. Heb je toch nog (oudere) facturen of je slotnota nodig, bel dan met onze klantenservice op 0800-0402.

Bron:  Kopie van een (oude) factuur opvragen | Kennisbank

Klantenservice is bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag tot 17.00 uur.

 

Je ziet wel vaker post van gebruikers die hun facturen niet meer kunnen zien direct na afloop van hun abonnement maar blijkbaar is dat niet echt consequent, ik heb iemand vorig jaar geholpen met opzeggen, dat abonnement is eind augustus 2023 opgeheven en tot eind vorige maand waren de facturen nog te bekijken via MijnKPN.

Dat zou toch eigenlijk standaard zo moeten zijn.


Toch is het verlies van de toegang tot de facturen wel de standaard @GeSp . Ik zie die vragen ook vaker en heb daarom al eerder een moderator om uitleg gevraagd. Die heeft het bevestigd. Toen hebben ze besloten om bovenstaande quote aan het Kennisbank artikel toe te voegen.

Ik heb gevraagd of een “beperkte toegang” in MijnKPN gemaakt kan worden voor alleen de facturen. Mijn idee is bij het “MijnKPN” team gedeponeerd, dus wie weet 🤔.