Skip to main content

Goedemorgen, wij zijn sinds 8 juni naar Indonesië verhuisd. Daar heb ik over gebeld en ik kreeg bevestiging van opzegging.

Nu kreeg ik alleen onlangs een factuur van jullie, met … ruim 750,- euro aan extra eenmalige kosten. Bij het verlengen van ons contract (via een van jullie medewerkers die ons daarvoor belde) is heel specifiek aan gegeven dat het geen punt zou zijn om op te zeggen vanwege emigratie. 
 

Ik heb vorige week de formulieren gestuurd mbt uitschrijving, misschien is daar iets mee fout gegaan. 
 

Het gaat om abonnement nummer: ************.

Aangezien het 1,- euro per minuut kost om hier vandaan met de klantenservice te bellen, dit bericht via dit forum. 

Heel fijn als jullie hiernaar kunnen kijken en ervoor zorgen dat wij het flinke bedrag terug krijgen! Dank!

Gerald & Tirza Schutte  

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Hi @Tirza161921, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Hoe heb je de uitschrijving bij de gemeente opgestuurd? Heb je het formulier voor emigreren gebruikt? Zo niet, zou je dit alsnog willen doen? 


Dag Alex, yes via dat formulier op jullie website. Fijn als je mee kijkt! Groet, Tirza 


Top, dat is in ieder geval de juiste manier. Mag ik nog weten wanneer je het hebt doorgezet? Dan kan ik inschatten hoelang het nog gaat duren. 


Hoi Alex, 

Op 10 juli heb ik dit doorgegeven. 
Ik heb nog niks gehoord verder. 

Groet, 

Tirza 


Dat is toch een tijd geleden, zou ik mee mogen kijken? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Dag Alex, ik heb mijn profiel aangevuld. Is dit zo voldoende? Hoor graag! Groet, Tirza


Ik hebt het voor me. Ik zou graag nog een kopie van de uitschrijving in Nederland van je willen hebben. Ik heb je een privébericht gestuurd. 


Reageer