Skip to main content

Inmiddels ben ik 5 weken bezig met het opzeggen van mijn contract. Keurig een mail gestuurd naar opzeggen@kpn.com met daarin de gegevens en bijlages waaruit blijkt dat ik op mijn nieuwe adres geen bereik heb. Mail gestuurd. 2 weken gewacht, geen reactie. Opnieuw mail gestuurd, 2 weken gewacht, geen reactie. Meerdere malen gebeld en er is zojuist voor de 3e keer een mail gestuurd naar de betreffende afdeling dat ze naar mijn mail moeten kijken. Ook voor de 3e keer de boodschap gekregen om even af te wachten. Heel veel vertrouwen heb ik er niet meer in. Ik kan al 5 weken niet of nauwelijks bellen vanuit huis. Heeft iemand een oplossing?

Met vriendelijle groet,

Patrick

Heeft u buiten uw huis wel bereik?


Nee, ik heb of heel slecht duits bereik of geen bereik. Niet binnen en niet buiten. Volgens het dekkingsoverzicht van kpn hebben ze hier ook geen bereik


Hoi @Patrickdo . Welkom op het forum.

Alleen onze afdeling opzeggingen kan hier iets in betekenen.  Ik begrijp dat je nu met ze mailt? Ik denk dat bellen misschien meer oplevert. Dan weet je sneller waar je aan toe bent. 

0800 0402 en vragen naar annuleringen/opzeggingen.    Succes!


Vanaf vandaag is het geregeld. Via 0800-0402 kwam ik niet veel verder. Maar gelukkig kreeg is het nu in orde na 6,5 week