Skip to main content

Beste KPN / Medere abonnees,

Na het erdoor heen rammen van mijn maandelijkse minuten om eindelijk iemand te spreken van de klantenservice kreeg ik eerst iemand aan de telefoon die geen kennis van zaken had en vervolgens bij het doorverbinden knalde de lijn eruit. Vervolgens opnieuw geprobeerd om contact op te nemen en het doorverbinden lukte weer niet. Gelukkig heb ik vooraf aangegeven of meneer/mevrouw mij terug wilde bellen op het moment dat het doorverbinden binnen KPN toch te lastig blijkt te zijn.

 

Het probleem voor mijn telefoontje:

Vorige week heb ik mijn abonnement opgezegd met een maand opzegtermijn. Viaplay en ESPN wil ik direct opzeggen en dit wordt mij via TV (guide), Online en via de MIJNKPN app onmogelijk gemaakt. Blijkbaar hebben de product-owners en developers van KPN nog niet bedacht dat losse abonnementen nog na de opzegging van het KPN contract opgezegd moeten kunnen worden.

Ik wacht mijn telefoontje af en gelukkig heb ik mijn telefooncontract op oneindig veel minuten gezet zodat ik met een gerust hart nog 70x naar KPN kan bellen.

Ik ben benieuwd of ik nog door mevrouw/meneer teruggebeld wordt… We wachten in spanning af!

Hoi @Dramatische Klantenservice, welkom op ons forum! Dat had zeker duidelijker en beter gekund.
Helaas kun je inderdaad maar 1 wijzigiging tegelijk doorvoeren, dus zolang er nog een opzegging in het systeem staat kun je niets wijzigen zonder de opzegging er weer eerst uit te halen. Maar daar was je inmiddels al wel achter.
Ik hoop dat mijn collega's ondertussen nog een oplossing hebben kunnen vinden.

Dat gezegd hebbende kost ons bellen op 0800-0402 geen belminuten en is dit gewoon gratis