Skip to main content

Slechte service KPN opzegging,

 

Klantenservice geeft reacties die zelfverzonnen lijken, reacties na klachten wordt niet op gereageerd.

 

Zolang je producten afneemt bij de KPN is er niets aan de hand, of deze producten nu werken of niet, zolang je maar betaald.

Tja, toen ging ik verhuizen naar een adres waar geen snel internet is, voor de einddatum van het contract, welke ik telefonisch had afgesloten.

Er is te lezen dat  als er geen internet geleverd kan worden door  de KPN je het contract mag opzeggen. Uren heb ik aan de telefoon gehangen. Moest bewijzen overleggen en meer moeilijk gedoe.

Dan lees je dat als je een klacht hebt je de KPN kan bellen dan is het sneller opgelost, NIET DUS. De verhuisdatum wordt aan gehouden, NIET DUS. ( 7 juli 2023 ).

Niets klopt ervan. Het is nu 5 september 2023 en ik heb een klacht ingediend via de KPN site, GEEN REACTIE. ( dat was 15 augustus 2023). En nu heb ik wel ergens gelezen dat ik hier en brief over zou moeten sturen maar 1, heb ik telefonisch een contract afgesloten en 2, heb ik door de verhuizing amper ruimte en staat de printer nog verstopt en 3, je kan verder wel alles online regelen bij de KPN, waarom dit dan niet. Heeft de KPN geen computer?

Daardoor concludeer ik dat ze die paar lullige euro's van mij ( en andere gedupeerden) nodig hebben om te kunnen blijven bestaan. Het bedrag is ook niet hoog genoeg om bij mijn advocaat aan te kloppen, waar de KPN ongetwijfeld op gokt, om daar mijn recht te halen.

Hoelang gaat mijn strijd voort tegen dit soort onrecht, wel de lusten niet de lasten. Wat een …. bedrijf. Dat Koninklijke kunnen ze er wel vanaf halen tenzij Willem van Buren grootaandeelhouder is

 

Hi @DickKK, welkom bij ons. 

Wat een gek verhaal dit. Dit is zeker niet hoe wij ons, als KPN, naar de buitenwereld willen voorstellen. 

Voordat ik hier inhoudelijk op in ga, zou ik mogen kijken wat er precies aan de hand is? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Lijkt net of de info voor ieder te lezen is