Skip to main content

bij deze wil ik er op attenderen dat ik al een maand bezig ben mijn contrakt op te zeggen .heb alle bewijs van emigratie op gestuurd en nog steeds niks gehoord!

klantnr. **** de verhuizing vind plaats op 7december op mijn adres .waarom zo moeilijk doen.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijk topic)

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Welkom op het Forum van KPN @Troll 

Vervelend dat je nog niets vanuit KPN hebt vernomen omtrent de opzegging van je contract.

Om te beginnen, heb je jouw emigratie naar het buitenland wel doorgegeven via deze speciale pagina van KPN: Emigreren 
Want via deze speciale pagina geef je online alles omtrent jouw emigratie door aan KPN.

Als je het via de normale post hebt opgestuurd, kan deze zoek zijn geraakt, wat in jouw geval zou kunnen verklaren waarom je nog steeds niets hebt gehoord vanuit KPN.
Het beste is om altijd een emigratie online door te geven aan KPN, via de speciale pagina voor emigreren, dan krijg je ook een bevestiging per e-mail dat deze goed is aangekomen.

Vul daarnaast alvast jouw forum profiel volledig in, denk hierbij aan je klantnummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode & huisnummer en in het veld persoonlijke opmerkingen plaats je de laatste vier cijfers van je IBAN Bankrekeningnummer in.
Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een KPN Moderator inzichtelijk.
Vul dus je forum profiel volledig in, anders kan een moderator je ook niet helpen.

Hou wel rekening met een wachttijd die kan oplopen tot 8 a 9 dagen, wegens grote drukte op het forum, maar wie weet wordt je al eerder geholpen.

Je zou ook even kunnen bellen met de telefonische klantenservice van KPN via 0800-0402

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur, en op de zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur.