Skip to main content

Ik heb Netflix al 4 x opgezegd per telefoon en ieder keer word er bevestigd dat de opzegging voltooid is, en iedere keer was het niet gebeurd. Nu 5dagen later heb ik nog steeds Netflix ik hoop dat U kunt begrijpen dat het vertrouwen in de KPN tot het nulpunt gedaald is ,het enige wat mij rest is de rekening niet meer te betalen en een mogelijkheid zoeken de hele KPN de deur uit te doen indien mogelijk. Hoe is het mogelijk dat men in een seconde lid kunt zijn en met geen mogelijkheid er weer van af kunt komen. Als men in 2023 zo zaken moet doen dan is deze opgerichte Firma destijds door de overheid ver gezakt in in moraal en waarde. {al u mogelijkheden die u bied werken niet}{ of deze side is niet in werking} een druk op de knop vergeet het maar. bedankt alvast als het eventueel nog gelezen word.

Volgens mij ligt het er een beetje aan hoe je het Netflix abonnement bent gestart. Voorheen was het namelijk alleen de factuur via KPN en moest jje nog steeds opzeggen bij Netflix. Maar tegenwoordig is het aan- en uitzetten via KPN. Ik heb zelf nog de oude methode en moet het via Netflix zelf opzeggen als ik dat wens.

Aangezien je een abonnement per maand aangaat volgens mij kan het best zijn dat je nog even naar Netflix kan kijken voordat je abonnement helemaal verdwenen is.

Er zal vast een moderator even voor je willen kijken wat er aan de hand is. Ik persoonlijk vind het jammer dat je dit topic op deze manier start want met moraal en verval heeft dit niet zo veel van doen. Als er iets echt fout gaat zal het vast in orde worden gemaak.

edit: heb je een mail gehad van de wijziging en ook in MijnKPN gekeken naar de status van je abonnement?


Hartelijk bedankt voor de reactie ,sorry ik zal niet meer op dit medium een vraag of iets anders stellen. ik had zo wie zo eigenlijk niet door wat het eigenlijk voorstelde U begrijpt mijn generatie is niet van deze tijd . ik vind het jammer dat men niet gewoon contact kunt hebben als alleen per telefoon en met een robot gaan zitten praten is voor mij toch een totale verstandsverbijstering .Maar ze zijn wel zo wijs dat er niemand van de KPN een schriftelijk antwoord geeft want dat bewijst iets op papier vind ik toch een beetje klein zielig voor zo'n bagatel. En de gevolgen van bv bank blokkeren met alle gevolgen van dien hoe kun je het leven digitaal makkelijker maken ,In ieder geval bedankt.

 


Ik zou gewoon even wachten tot een moderator meekijkt wat de status van het abonnement is. Doen ze vast. Even het profiel aanvullen met het abonneenummer. KPN is geen criminele organisatie dus het komt vast in orde. Per telefoon is toch een gewoon contact? Of anders even naar de KPN winkel, daar kijken ze het ook graag even na.

 


Hoi @ingebruiknaam, welkom hier. 

Ik kijk graag eens mee hoe het zit. Zou je daarvoor jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je al je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.Â