Skip to main content

Kennelijk heb ik in mei 2024 ook een nieuwe TV-contract bij KPN gekregen, terwijl ik volgens mij niets heb bevestigd of getekend. Ik heb 5 euro korting per maand gekregen voor 12 maanden en zit er kennelijk tot mei 2026 aan vast. Nu blijkt dat per 1 augustus KPN geen europees voetbal meer heeft omdat RTL haar rechten heeft verloren aan Ziggo. Ik kan wel voor 16,99 Ziggo Sport krijgen, wat dus neerkomt dat ik dit bedrag extra ga betalen per maand voor hetzelfde aanbod van KPN voor 1 augustus. KPN zegt dat zij daar niets aan kunnen doen en ik 1100 euro exclusief BTW moet betalen als ik per 1 december 2024 opzeg. Die 60 euro korting, waar ik niet om heb gevraagd staat toch niet in verhouding met de boete die ik moet betalen! Ik ben van mening dat ik na 10 jaar abonnee bij KPN mij abonnement per maand op kan zeggen.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Snarf54, welkom op onze community! Dit is zeker een lastige, ik vrees dat we op deze dingen vrij weinig invloed hebben maar ik kan me ook goed voorstellen dat jij hier niet op zat te wachten.
Inhoudelijk kunnen we je met abonnementen niet helpen via de community, je kunt hierover het beste contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice:

 


Reageer