Skip to main content

Kennelijk heb ik in mei 2024 ook een nieuwe TV-contract bij KPN gekregen, terwijl ik volgens mij niets heb bevestigd of getekend. Ik heb 5 euro korting per maand gekregen voor 12 maanden en zit er kennelijk tot mei 2026 aan vast. Nu blijkt dat per 1 augustus KPN geen europees voetbal meer heeft omdat RTL haar rechten heeft verloren aan Ziggo. Ik kan wel voor 16,99 Ziggo Sport krijgen, wat dus neerkomt dat ik dit bedrag extra ga betalen per maand voor hetzelfde aanbod van KPN voor 1 augustus. KPN zegt dat zij daar niets aan kunnen doen en ik 1100 euro exclusief BTW moet betalen als ik per 1 december 2024 opzeg. Die 60 euro korting, waar ik niet om heb gevraagd staat toch niet in verhouding met de boete die ik moet betalen! Ik ben van mening dat ik na 10 jaar abonnee bij KPN mij abonnement per maand op kan zeggen.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Snarf54, welkom op onze community! Dit is zeker een lastige, ik vrees dat we op deze dingen vrij weinig invloed hebben maar ik kan me ook goed voorstellen dat jij hier niet op zat te wachten.
Inhoudelijk kunnen we je met abonnementen niet helpen via de community, je kunt hierover het beste contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice:

Beste Thomas,

ik had al een reactie gestuurd naar opzeggen@kpn.com en aangegeven dat ik het niet eens was met de zienswijze van de KPN en ook aangegeven dat ik naar mijn mening geen nieuw contract ben aangegaan. Ik heb daar (nog) geen reactie op mogen ontvangen. In tegenstelling tot de algemene stelling van kpn dat ze altijd openstaan om hulp te bieden, zie ik daar niets van terug.

Dit e-mailadres is daar ook niet voor bedoeld, je kunt het beste een van de andere contact opties proberen

Korting krijgen bij KPN betekent een nieuw jaarcontract. Of eventueel zelfs een 2 jaarscontract. Zonder nieuw contract geen korting.

Bevestiging of tekenen is niet nodig bij KPN. Je krijgt een mail. Als je binnen 14 dagen niet reageert, dan zit je er aan vast.

Heb je dan ook geen bestelbevestiging ontvangen van het aanbod? Hierop moet de nieuwe contractsperiode terug te vinden zijn. KPN gaat je natuurlijk niet zomaar een aanbod doen zonder dat daar iets tegenover staat, zoals een nieuwe contractsperiode. 

Reageer