Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen Spotify lukt niet

  • 2 September 2024
  • 6 reacties
  • 27 keer bekeken

Ik probeer al een geruime tijd mijn Spotify abonnement via KPN op te zeggen omdat ik over wil stappen naar het Spotify Duo abonnement (wat niet via KPN kan).

Bevestiging van de opzegging gekregen maar de opzegging is niet geheel goed gegaan. Via KPN is het abonnement niet meer zichtbaar, maar wordt nog wel gefactureerd. Bij Spotify kan ik mijn abonnement niet aanpassen omdat het via KPN geregeld is.

 Een aantal maal langdurig aan de telefoon gezeten met de KPN maar die beweerden eerst dat ik het abonnement via KPN-pay gekoppeld had aan de rekening van mijn telefoon abonnement en toen dat niet zo bleek te zijn werd ik doorverwezen naar Spotify. De laatste keer ging dat op een minder prettige toon.

Ik zou graag zien dat de stopzetting een keer helemaal goed afgehandeld zou worden, zodat ik over kan schakelen naar de gewenste abonnementsvorm.

 

Goedemiddag @GertKr, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dat lijkt inderdaad niet geheel soepel te verlopen dus goed dat je het ook via deze weg aankaart. Ik duik hier graag wat dieper in want ik begrijp goed dat je graag gebruik wenst te maken van Spotify Duo en daarvoor dient eerst Spotify Premium natuurlijk te stoppen. Zou jij je forumprofiel in willen vullen en kun je hier een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken!


Dank voor de reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld.


Dank voor de reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld.

Bedankt @GertKr!

Ik heb hier actie op uitgezet en zodra ik meer weet, laat ik je dit uiteraard direct via deze weg weten :) 


Goedemorgen @GertKr , was ik alweer!

Je Spotify Premium account is inmiddels omgezet naar een 'Free' account en zou nu herbruikbaar moeten zijn om Spotify Duo af te sluiten. Laat je ons weten of dit is gelukt?


Ik hoor idd nu reclame 😃 het is idd gelukt.

Bedankt voor de snelle actie. Wel vreemd dat het de helpdesk dus niet lukte.


Ik hoor idd nu reclame 😃 het is idd gelukt.

Bedankt voor de snelle actie. Wel vreemd dat het de helpdesk dus niet lukte.

Fijn om te lezen @GertKr en bedankt ook dat je hier nog even hebt laten weten dat het inmiddels is gelukt!


Reageer