Skip to main content

Alle abonnementen opzeggen 

 

Hallo @Ria Gottenbos ,

Bel dan met 0800-0402. 

(Een abonnement opzeggen kan alleen zodra de contractperiode voorbij is.) 


Dat kan ook nu alleen moet ik dan het abonnement in 1 keer betalen maar dan ben ik wel van kpn af, en trouwens hun houden zich niet aan het contract dus ja.....


Ik heb al naar 0800-0402 gebeld maar die hebben ook nergens verstand van, ik heb ooit 1 jongen gesproken en die ging net zolang door tot het probleem opgelost was.

Maar ik hoef niet naar hem te vragen want dan word er gezegd die werkt niet meer bij kpn 🤔


Ik heb al naar 0800-0402 gebeld 

Mooi.

Maar is je abonnement nu opgezegd? 


1 is al opgezegd, de rest volgt 


Hallo @Ria Gottenbos ,

Bel dan met 0800-0402. 

(Een abonnement opzeggen kan alleen zodra de contractperiode voorbij is.) 

Ik kan niet anders dan me aansluiten bij het bericht van @Noordzee. Abonnementen kunnen alleen buiten contract worden opgezegd via 0800 0402. De community kan je hier helaas niet bij helpen.


Jij kunt je hier wel bij aansluiten maar ik spreek geen Frans. 

Het is zeer triest dat een klant niet meer telt bij kpn maar er zijn gelukkig nog meer providers.

Ik kan de consument een tip geven, koop niks bij kpn en gsmweb want als er iets niet goed gaat zoekt de klant het maar uit 


Triest dat u hier een hoop kabaal maakt maar er niet bij zegt waar het over gaat.


Dat heb ik al tig keer verteld, ik heb bij gsmweb een tablet met abonnement afgesloten,  de totale kosten per maand moeten zijn €56,00 euro, maar kpn ïnt €63,50.

Er is een blokkade geweest omdat het 06 nummer normaal niet met een tablet abonnement afgesloten word maar achteraf bij mij wel, die blokkade betaal ik niet, dus het is een grote puinhoop en de klant zoekt het maar uit, om die reden ga ik met alles weg bij kpn.


Maar dan moet je toch bij gsmweb zijn? Daar heb je zaken mee gedaan. 


Er zit dus precies 7,50 euro verschil in wat u betaalt, en wat u zou moeten betalen. U mist kennelijk een korting. Heeft u thuis ook kpn?


Ik heb contact gehad met gsmweb en die zouden het verschil terugbetalen,  ik moest de facturen naar hun mailen dat heb ik gedaan en sindsdien reageren ze niet meer, kpn neemt ook geen contact met gsmweb op terwijl ze door gsmweb er weer een klant bij hadden, de €25,00 en €31,00 zijn zonder kortingen, wij hebben nu nog 2 mobiele telefoons de beruchte tablet met abonnement en tv/internet 


Dat heb ik al tig keer verteld, ik heb bij gsmweb een tablet met abonnement afgesloten,  de totale kosten per maand moeten zijn €56,00 euro, maar kpn ïnt €63,50.

 

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN


Bij die €25,00 is de korting van €7,50 er al af


Als eerste loont het altijd om netjes te blijven, zelfs als u boos bent.

Wie en waarom precies heeft er een blokkade op gezet, en is deze er weer af?
Heeft u de prijsafspraak op het contract staan, zo ja wat zijn die precies?


De blokkade was omdat de kpn niet wist of het fraude was omdat ze dat 06 nummer niet snapte omdat een tablet een 0970 nummer heeft, 

Ik kan niet tegen onrecht.


Wettelijk is het niet toegestaan om een 06 nummer voor een tablet te gebruiken.  Dit moet een 097 nummer zijn. Heeft gsmweb daar dan geen fout gemaakt?


De blokkade was omdat de kpn niet wist of het fraude was omdat ze dat 06 nummer niet snapte omdat een tablet een 0970 nummer heeft, 

Ik kan niet tegen onrecht.

Dat is toch niet gelijk onrecht ?

Er is hier gewoon een fout gemaakt door gsmweb of u, KPN grijpt alleen maar in om eventuele fraude te voorkomen en terecht.

Zitten er nog kosten aan deze blokkade verbonden ? 
Deze kosten zouden wel vergoed moeten worden door gsmweb als het hun fout is, of door kpn indien de fout daar ligt.
Tenzij u zelf een 06 nummer in de tablet heeft gestopt op eigen initiatief.


 


Wettelijk is het niet toegestaan om een 06 nummer voor een tablet te gebruiken.  Dit moet een 097 nummer zijn. Heeft gsmweb daar dan geen fout gemaakt?

Je was me net voor zie ik haha.


De boete is €33,88 

Ik blijf erbij de gsmweb dit probleem samen met kpn op moet lossen.

Ze hebben allebei profijt van dit abonnement. 

 


Dit is in zoverre onrecht omdat geen van de 2 partijen dit probleem oplost  dus de klant zoekt het maar uit in mijn beleving. 


Maar wie heeft dat nummer uitgegeven, GSMWEB of KPN?
Of was het al een nummer dat u had, heeft u het los afgesloten naast het tablet ?


Ik denk gsmweb maar ik weet dat niet zeker 


Het contract is afgesloten bij gsmweb 


Het contract is afgesloten bij gsmweb 

Staat het tablet met 06 nummer op het contract als 1 dienst ?