Skip to main content

ik wil gewoon een extra vast nummer opzeggen. ****** nergens vind ik iets hier overt.

 

Admin: Welkom! Dit bericht en en enkele andere berichten aangepast met het oog op het taalgebruik. Let er even op dat dit een openbaar forum is waar gebruikers elkaar helpen. Zie ook onze huisregels. Dank. 

Daarvoor kunt u bellen met de klantenservice 0800-0402.  Gratis nummer. 


Hallo @opzeggen van nummer als je op een fatsoenlijke manier wat vraagt kan men je helpen, maar niet als je vanaf de start al zo'n toon aanslaat


ik kan niet bellen eikel

Ten eerste blijven we hier natuurlijk gewoon normaal tegen elkaar.

Ten tweede "een extra nummer" suggereert dat je dat A al hebt en dus mee kunt bellen en B dat er sowieso nog een telefoon aansluiting is.

En er zijn natuurlijk meer telefoons op de wereld als mogelijk je mobiel, buren etcetera. 

Als je echt niet kunt bellen (?) dan is de enige optie naar een kpn winkel. Je reactie is bij voorbaat voorspelbaar dus spaar je de moeite 😁

Nummer opzeggen via kpn bellen met 0800-0402. Nummer is gratis dus als je een telefoon leent jaag je de eigenaar niet op kosten. 

Niet bellen? Dan naar een winkel. 

http://kpn.com/winkel

 


u staat te ver van de wereld

 


Okee. Je bent dus een TROL en hebt helemaal geen vraag. Nog een fijn leven verder.

 


@opzeggen van nummer Welkom op het forum. 

Zoals je ziet zijn je berichten aangepast en zijn er een aantal verwijderd. 

Op het forum proberen klanten elkaar te helpen, en als dit niet lukt springt een moderator bij. 

Dit gaat op een respectvolle manier en volgens onze huisregels. Waar in de eerste Admin edit ook al op is gewezen. 

Als je je niet kunt houden aan onze huisregels dan volgt er een (tijdelijke) ban. 

Bij deze dan ook de laatste waarschuwing. 

Wij willen je graag helpen met het oplossen van je probleem. Maar alleen op een respectvolle manier. 


waarschuwing????????? kpn zou eens klant vriendelijk moeten zijn!! mijn gehoorapparaat werkt niet bij telefoons en de banden van mijn rolstoel zijn te slecht.

een klant die al 50 klant is bij kpn!!


een trol? , nee jij bent een drol


Gewoon inloggen bij MijnKPN. Onder "Producten" kiest u voor uw thuisabonnement. Vervolgens voor...

"Extra opties voor Internet aanpassen".

Op de volgende pagina kunt u uw Extra telefoonnummer aanpassen naar "geen extra telefoonnummer".

 


En jij bent hardleers blijkbaar. Nog een keer: hier zijn echt mensen, die bereid zijn je te helpen. Maar dan moet je wel een beetje fatsoenlijk met hun omgaan en ze niet als drol of erger tituleren. Als je nu eens probeerd je probleem compleet en zonder schelden uit te leggen dan zou je zeker ook een antwoord krijgen waar je iets mee kunt. Maar niet op deze manier.


Hallo @opzeggen van nummer de banden van je rolstoel kun je laten vervangen en als je de telefoon zelf niet goed kunt verstaan kun je iemand anders misschien laten bellen die het even voor je waarneemt.

Verder kun je bij je bij je audicien advies vragen hoe de telefoon te houden om goed te kunnen verstaan en/of je hoorapparaat in te stellen op de ringleidingstand voor beter verstaan. De meeste hoortoestellen hebben minimaal 3 programma's, als je 1 daarvan in laat stellen op de ringleiding of telefoonstand, kun je al een stuk beter verstaan. Verder is het een beetje experimenteren met de telefoon, waar de luidspreker te houden, meestal is dat net iets boven je oor en niet tegen je oor waar het oorstukje zit. Ik ben zelf slechthorend, dus ik weet waar ik over praat.

 


Ik heb nu twee nummers, waarvan ik er één op wil zeggen.

Je kunt een nummer kiezen als je voor de keuze extra uit zet, maar kies ik dan het nummer dat ik wil opzeggen of het nummer dat ik wil behouden?

 


Goede vraag, @Rolf Vos. Ik durf daar zo uit mijn hoofd geen antwoord op te geven. Kun je een screenshot plaatsen van wat je ziet als je eenmaal de keus hebt gemaakt voor ‘Geen extra nummer'? Bewerk de afbeelding wel even zodat jouw nummers hier niet zichtbaar zijn. 

Als het meer haast heeft, dan kun je ook even contact opnemen via 0800-0402, de collega die je spreekt verwijdert het nummer dan zo voor je. 


Je hebt de mogelijkheid om één van de nummers te kiezen, maar het is niet duidelijk of ik kies voor het nummer dat ik wil houden of voor het nummer dat ik wil kiezen.


Dank je, @Rolf Vos, ik heb dit intern doorgezet om naar te laten kijken en hopelijk aanpassen. Dit kan even duren. Dus in de tussentijd is het voor jou het handigst, als je het nummer op korte termijn eraf wilt hebben, om dit via de telefoon te laten doen. 


Dank voor je antwoord en het intern doorzetten.

Via de telefoon regelen is niet zo makkelijk.

Ik krijg altijd te horen dat de wachttijd langer is dan normaal. Ik wacht geen 10 minuten of langer.

Waarschijnlijk is de softwareaanpassing sneller.

 

Groet Rolf

 


Reageer