Skip to main content

Hi @Maja van KPN , het bericht van Mirjam komt mij heel bekend voor(eigenlijk is het verhaal 1 op 1 met de mijne). Ik heb eind april ook mijn spotify abonnement die ik had via KPN opgezegd. Mét bevestigingsmail dat het was opgezegd. Steeds weer moest ik “ online aankopen” betalen op mijn maandelijkse factuur. 5 juli ben ik naar een fysieke winkel geweest en toen heeft meneer iets geblokkeerd (volgens mij iets met mobiele aankopen). Nu heb ik nog steeds Spotify Premium en kan er nog steeds gebruik van maken. Mijn volgende factuur komt rond de 4/5 van augustus. Dus ik ben heel benieuwd wat dan de status is. Ik hoop eigenlijk ook wel op een vergoeding. 
Ik hoor graag van u. 

Desiree

 

Admin: afgesplitst, eigen topic aangemaakt

Wat een lastige situatie Desiree. Liep die online aankoop dan niet direct via Spotify zelf in plaats van KPN? Mocht je dat willen laten nalopen dan zou ik je willen adviseren om even te tijdens kantooruren even te bellen met de afdeling Opzeggingen zodat er even naar gekeken kan worden. Dat kan op 0800-0402.


@Remco van KPN goedemorgen, de online aankoop liep niet direct via spotify nee. Ik heb al maanden contact met de klantenservice hier over en ben zoals aangegeven zelf naar een fysieke winkel geweest. Ik heb het gevoel dat ik steeds van het kastje naar de muur word gestuurd. Vandaar dat ik zelf op onderzoek uit ga en op de community site van KPN terecht ben gekomen en ik lees dat meerdere mensen dit probleem hebben en die via hier dan ook opgelost kunnen worden. Ik hoop dat het door de blokkering van mobiele aankopen opgelost is. Maar ik wil wel graag een vergoeding tegemoet komen omdat ik bewijs heb dat ik eind april al heb opgezegd maar wel elke maand netjes mijn factuur betaal. Ik vind het gewoon jammer dat ik als jarenlange trouwe klant van KPN mij nu niet serieus genomen voel en nog maals van het kastje naar de muur gestuurd word. 


Dat begrijp ik volkomen. Dan zou ik dat middels de afdeling Opzeggingen of via een klacht aankaarten.


Reageer