Skip to main content

Sinds een maand ben ik nu bij KPN ( prima) maar ik kreeg weer wel weer een rekening van de oude provider ( Solcon ) . ?

Als je de overstap service hebt gekozen bij kpn (neem even aan dat je hiervoor hebt gekozen), kan je het beste 0800-0402 bellen en wordt dit recht getrokken voor je aangezien solcon een onderdeel is van kpn, lijkt mij dit niet zo moeilijk om te regelen.


Hi @Casper9561, welkom op het forum. 

Als je de overstap service hebt gekozen bij kpn (neem even aan dat je hiervoor hebt gekozen), kan je het beste 0800-0402 bellen en wordt dit recht getrokken voor je aangezien solcon een onderdeel is van kpn, lijkt mij dit niet zo moeilijk om te regelen.

Dit is inderdaad juist. Je kunt dit makkelijk nakijken door je bevestiging van je abonnement erbij te pakken. Staat daar ook aangegeven dat je gebruik maakt van de overstapservice? 


Hi @Casper9561, welkom op het forum. 

Als je de overstap service hebt gekozen bij kpn (neem even aan dat je hiervoor hebt gekozen), kan je het beste 0800-0402 bellen en wordt dit recht getrokken voor je aangezien solcon een onderdeel is van kpn, lijkt mij dit niet zo moeilijk om te regelen.

Dit is inderdaad juist. Je kunt dit makkelijk nakijken door je bevestiging van je abonnement erbij te pakken. Staat daar ook aangegeven dat je gebruik maakt van de overstapservice? 

Denk dat je dit beter kan vragen aan @Pietkrediet dan aan mij


😂


Denk dat je dit beter kan vragen aan @Pietkrediet dan aan mij

Verkeerde persoon getagd. :sweat_smile: Excuus! Nieuwe poging hieronder. 


 Hi @Pietkrediet , welkom op het forum. 

Als je de overstap service hebt gekozen bij kpn (neem even aan dat je hiervoor hebt gekozen), kan je het beste 0800-0402 bellen en wordt dit recht getrokken voor je aangezien solcon een onderdeel is van kpn, lijkt mij dit niet zo moeilijk om te regelen.

Dit is inderdaad juist. Je kunt dit makkelijk nakijken door je bevestiging van je abonnement erbij te pakken. Staat daar ook aangegeven dat je gebruik maakt van de overstapservice?Â