Skip to main content

Goedemiddag, ik heb per 9 Sept. mijn abo opgezegd en een bevestiging ontvangen. Ik krijg in Nov. echter nog een factuur. KPN klantenservice wist me te melden dat de opzegging niet in het systeem stond en verzocht me deze klacht aan te maken. 

Graag wil ik de laatste factuur gecrediteerd hebben.

klantnummer*******

 

 

MVG 

*Admin: afgesplitst van dit topic en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

@T Janssen welkom op het forum.

In principe helpen klanten van KPN elkaar op het forum (dit is ook bij andere forums).

 

Het beste kan je bellen, 0800-0402 (gratis)

 

Of chatten met KPN, zie hier.

Klik op televisie

Scrol naar beneden en klik op “ik heb een andere vraag en wil een medewerker spreken”

Scrol naar beneden en klik op Chatten.

 

Of wacht op een moderater (dat is een KPN medewerker die op het forum meekijkt en helpt).

Vul in dat geval al je gegevens in je account op dit forum in. (alleen de moderater kan die gegevens zien).

 


Hi @T Janssen! Ik heb even de situatie ingekeken maar ik kan de opzegging die je 9 september hebt doorgegeven niet vinden. Zou je aan kunnen geven op welke manier je dat gedaan hebt? Bijvoorbeeld telefonisch of per brief? Ik zie overigens wel dat de opzegging per direct is doorgevoerd op 15 november. Dit betekent dat je in ieder geval rond 12 december een eindfactuur gaat krijgen waarop de kosten vanaf 15 november al automatisch vergoed worden. Dit gedeelte komt dus alvast goed. :relaxed:


Goedemorgen Bram,

Zie onderstaande bevestiging, Blijkbaar is deze niet intern verwerkt binnen KPN.

 


Ik lees iets over de andere partij die iets moet doorgeven aan KPN? TNOC


Wij zijn over gegaan naar een andere aanbieder die namens ons de opzegging heeft geregeld. So far so good. KPN heeft dit gechecked, goedbevonden en bevestigd aan ons. Enkel is dit blijkbaar niet intern geregistreerd bij KPN. Graag niet heen en weer mailen maar regelen aub. 


Ik ben een klant en geen medewerker. Ik probeer de situatie duidelijk te krijgen zodat medewerkers u straks beter kunnen helpen.


@T Janssen op dit forum is het inderdaad zo dat zowel klanten als medewerkers helpen om de problemen op te lossen. Daarnaast is het zo dat we al het contact dat geen persoonsgegevens bevat ook openbaar doen. Inhoudelijk lees ik uit de mail dat je bij het overstappen naar een ander bedrijf de overstapservice van dat bedrijf hebt gebruikt. Klopt dit? Als dit namelijk zo is dan is er in principe niks aan de hand. Bij het gebruiken van een overstapservice gaat het bedrijf waarmee u het contract afsluit een belofte aan om de overstap te regelen. Een zaak als dit zit daarbij inbegrepen. Wat ik zou willen aanraden is om contact op te nemen met de nieuwe provider en aan te geven dat er extra kosten zijn gemaakt. Zodra met de slotfactuur duidelijk is wat de totale kosten zijn kan je dan vragen deze te vergoeden. Dit soort dingen zijn inbegrepen bij een overstapservice. Persoonlijk denk ik dat het misgegaan is bij de stap aangegeven in de mail. Persoonlijk denk ik dat het signaal dat je bent aangesloten bij TNOC niet of niet goed is doorgekomen. In de uiteindelijke uitkomst maakt dat niet uit.