Skip to main content

Goedemiddag,

Ik zou graag contact willen over mijn opzegging en doorlopende betalingen.

Situatie

Ik heb 2 jaar op locatie X gewoond met een KPN abonnement. 1,5 jaar geleden ben ik naar verhuisd. Nu is een familielid zo'n 1,5 jaar geleden naar locatie X verhuisd. Hij heeft een bestelling geplaatst voor KPN op 01-07-2022.  Die bestelling is geannuleerd (geen mail gekregen) omdat het systeem zag dat het huidige abonnement ook op dezelfde achternaam zit. Hier kwam ik enkele maanden geleden pas achter dat ik nog steeds voor het abonnement betaal (Heb op nieuwe adres ook KPN dus viel niet zo op).

Nu neem ik dat voor lief omdat ik 't zelf ook niet door had.

De laatste maanden heb ik meerdere keren gebeld en is er tot zo'n 4-5 maal geprobeerd om mijn abonnement stop te zetten en die van hem te activeren. Dit is telkens weer automatisch uit het systeem gehaald zonder notificatie (mail) naar ons. Nu betaal ik in totaal dus al 1,5 jaar voor een abonnement van iemand anders. Morgen zou mijn abonnement dan eindelijk stopgezet worden, maar nu bleek dat zijn abonnement WEER geannuleerd was. Nu is mijn abonnement noodgedwongen weer verlengd zodat hij niet zonder internet komt te zitten.

 

Graag zie ik dat de abonnementskosten die ik gemaakt heb gecrediteerd worden gezien ik er geen gebruik van maak en mijn contract eigenlijk al lang geeindigt had moeten zijn.  Nu snap ik dat dit van 1,5 jaar lang niet gaat, maar de laatste maanden heb ik hier uren lang over gebeld om dit voor elkaar te krijgen terwijl ik nog steeds doorbetaal. Als dat niet mogelijk is verwacht ik op zijn minst een extra korting op zijn abonnement ter compensatie. 

 

 

 

Hi @Moste, ik denk graag mee. 

Heb je al met ons gebeld? Het gratis nummer is 0800 0402. 

En anders. zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Bedankt voor uw antwoord.Ik heb weer even opnieuw gebeld, maandag zou ik teruggebeld worden hierover.


Fijn om te lezen. Laat het me hier weten mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen.