Skip to main content

Goedendag, op 7 juli heeft mijn moeder een herseninfarct gekregen. Na ziekenhuisopname moest zij revalideren, dus verhuisde naar een ander adres. 
Ik heb toen haar KPN abonnement opgezegd, want ik wist niet hoe dit zou aflopen.
Zij wil en kan blijven wonen waar zij nu zit, ook na de revalidatie.
Daar is alles collectief, dus opnieuw een abonnement aanvragen is niet aan de orde. Ik heb, tijdens de verhuizing van haar spullen, netjes de modem etc opgestuurd naar KPN. Hier heb ik overigens nooit een bevestiging van gekregen.

We zijn nu ruim drie maanden verder en KPN blijft geld van mijn moeder’s rekening incasseren. 
ondanks vele gesprekken en beloftes dat het “nu toch echt afgesloten gaat worden”. 
In de vier jaar dat zij bij KPN aangesloten was, bleef het beeld van haar tv vaak stilstaan. Dit is ook nooit opgelost door KPN. Dus eigenlijk heeft zij weinig plezier gehad van haar televisie. 
Wij hebben hier geen woorden voor. Gaat het dan zo slecht met KPN, dat zij gewoon blijven stelen van klanten???!

”Even” een belletje naar KPN is natuurlijk niet te doen. Dat moet in mijn pauzes gebeuren, terwijl de wachttijd vaak een kwartier is. 

Wanneer denkt KPN het abonnement af te sluiten, dit jaar nog of blijven we gewoon stelen? 

Hallo @Eltje11 geef in het privédeel van je profiel de NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Gebruik dus het adres waar het abo op geregistreerd staat, dus niet haar huidige adres.

Sterkte met je moeder toegewenst.

 


Hallo JanD, 

Hartelijk dank voor je bericht. 
Ik ga het invoeren en wie weet…

Fijn weekend gewenst 


Ik zie niet waar ik de laatste drie cijfers van haar bankrekening in kan vullen…


Kan je gewoon invullen in tekstvak persoonlijke opmerkingen. Bijvoorbeeld:

IBAN: 543

Wel de (oude) gegevens van je moeder in het profiel gebruiken voor als dat nog niet duidelijk was.


Dank je PeterG! 


Ik vergeet nog een zeer vreemde toestand te vermelden…

De eerste keer toen ik -probeerde…- haar abonnement te stoppen, moest ik aantonen dat mijn moeder daadwerkelijk in het ziekenhuis lag…! 
Een verpleegkundige moest dit op een briefje schrijven. Zij had dit nog nooit gehoord en niet eerder meegemaakt. 
Te schandalig voor woorden toch! Alsof ik dit verzin! 
Het geeft overigens aan dat de klant niet ‘zomaar’ een abonnement kan/mag beëindigen. 
Alleen bij verhuizing of overlijden kan dit dus. 
En dat laatste moet dan daadwerkelijk aangetoond worden met een rouwkaart!! 


Wat je hier boven schrijft klopt. Bij verhuizing alleen als je er (flink) op achteruitgaat met de snelheid. Bijvoorbeeld van glas naar koper.

Echter kan een abonnement altijd, indien het langer dan de contractperiode loopt, opgezegd worden met één maand opzegtermijn. 


Hallo PeterG, 

Helaas is dit niet zo. Dit is mij duidelijk gemaakt toen ik -eindelijk- een medewerker aan de lijn had. Hij was erg vriendelijk en zou per direct het abonnement stopzetten. Helaas… 


Hallo PeterG, 

Helaas is dit niet zo. Dit is mij duidelijk gemaakt toen ik -eindelijk- een medewerker aan de lijn had. Hij was erg vriendelijk en zou per direct het abonnement stopzetten. Helaas… 

Hallo @Eltje11 ,

Het beste is om morgen tussen 8.00 en 17.00 nog maar een keer te bellen met 0800-0402. Vraag daar naar de status. Lukt het morgen(zaterdag) niet? Dan doordeweeks bellen tussen 8.00 en 18.00.


Hallo Noordzee, 

 

Je wilt niet weten hoe vaak ik gebeld heb met kpn. Ze hebben gewoon lak aan je. Sorry dat ik het zeg, maar ze hebben schi.. aan je als klant. En helemaal als je opzegt. 


Goedendag, 

Ook nu weer 12 minuten wachttijd…

Dat is voor kpn DE manier om van zeikende klanten af te komen, want je stopt vanzelf wel. 
 

Heeft iemand nog een idee om hier van af te komen?? Het speelt al ruim drie maanden, da’s al € 200 euro door het riool 😡


Nogmaals, @Eltje11 wacht s.v.p. de reactie van een moderator af, zie mijn eerdere bericht.

 


Goedendag, 

Ook nu weer 12 minuten wachttijd…

Dat is voor kpn DE manier om van zeikende klanten af te komen, want je stopt vanzelf wel. 
 

Heeft iemand nog een idee om hier van af te komen?? Het speelt al ruim drie maanden, da’s al € 200 euro door het riool 😡

Is het uiteindelijk nog gelukt bij 0800-0402? 

 

Op deze plaats wordt niets gedaan aan opzeggingen. Je bent (helaas) toch afhankelijk van de telefonische klantenservice. 


Zal ik doen JanD en Noordzee; ik schreef eerder dat er weer een kwartier wachttijd was. Zo bleef dat vandaag en zodoende geef ik het voor vandaag maar weer op. 


Goedemiddag @Eltje11, welkom hier op de KPN Community al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder te noemen. 

Is het je inmiddels nog gelukt om in contact te komen met onze helpdesk? Als je ons belt (op het gratis nummer 0800 0402) en vervolgens aangeeft dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen uit bij de juiste afdeling. Misschien dat voor de zekerheid ook nog eens proberen! Ik wou zelf ook even meekijken maar je profiel is nog niet ingevuld (misschien was je vergeten de gegevens op te slaan?)


Goedemiddag Jan, 

hartelijk dank voor uw reactie. 
mij ga morgen nog een bellen en zal het profiel invullen. Ik dacht dat ik dat al gedaan had 🤭

Zo zie je maar, als mantelzorger loopt je hoofd soms over 🥹


Ik zie nu dat je in alle drukte ook schrijffouten gaat maken 🤭

Ik heb net contact gehad met klantenservice en nu moet ik een bevestiging opsturen van de zorginstelling waar mijn moeder nu woont. 
Werkelijk niet te geloven!

Maar ik ga er wel weer voor zorgen. Ik wil er na ruim drie maanden weleens vanaf zijn!!!!

 


 

Maar ik ga er wel weer voor zorgen. Ik wil er na ruim drie maanden weleens vanaf zijn!!!!

 

Toch maar weer bellen dan, spreek in "opzegging": 

 

Hallo PeterG, 

Helaas is dit niet zo. Dit is mij duidelijk gemaakt toen ik -eindelijk- een medewerker aan de lijn had. Hij was erg vriendelijk en zou per direct het abonnement stopzetten. Helaas… 

Hallo @Eltje11 ,

Het beste is om morgen tussen 8.00 en 17.00 nog maar een keer te bellen met 0800-0402. Vraag daar naar de status. Lukt het morgen(zaterdag) niet? Dan doordeweeks bellen tussen 8.00 en 18.00.

 


Hallo Noordzee, 

ik bedoel dat ik ga zorgen voor de bevestiging van de zorginstelling waar zij nu woont. Dat moet ik opsturen naar kpn, dus bellen is niet nodig. 


Hallo Noordzee, 

ik bedoel dat ik ga zorgen voor de bevestiging van de zorginstelling waar zij nu woont. Dat moet ik opsturen naar kpn, dus bellen is niet nodig. 

OK @Eltje11 ,

Hopelijk is het nu snel voor elkaar. 


Hallo Noordzee, 

Het bericht is verstuurd, nu maar wachten (en hopen) op antwoord. 
vraag ik me toch af waarom ik na al die weken frustratie nu pas hoor dat dat bericht naar kpn moet. Als ze dat nou meteen zeggen…

Fijne avond! 


Reageer