Goedendag, op 7 juli heeft mijn moeder een herseninfarct gekregen. Na ziekenhuisopname moest zij revalideren, dus verhuisde naar een ander adres.
Ik heb toen haar KPN abonnement opgezegd, want ik wist niet hoe dit zou aflopen.
Zij wil en kan blijven wonen waar zij nu zit, ook na de revalidatie.
Daar is alles collectief, dus opnieuw een abonnement aanvragen is niet aan de orde. Ik heb, tijdens de verhuizing van haar spullen, netjes de modem etc opgestuurd naar KPN. Hier heb ik overigens nooit een bevestiging van gekregen.
We zijn nu ruim drie maanden verder en KPN blijft geld van mijn moeder’s rekening incasseren.
ondanks vele gesprekken en beloftes dat het “nu toch echt afgesloten gaat worden”.
In de vier jaar dat zij bij KPN aangesloten was, bleef het beeld van haar tv vaak stilstaan. Dit is ook nooit opgelost door KPN. Dus eigenlijk heeft zij weinig plezier gehad van haar televisie.
Wij hebben hier geen woorden voor. Gaat het dan zo slecht met KPN, dat zij gewoon blijven stelen van klanten???!
”Even” een belletje naar KPN is natuurlijk niet te doen. Dat moet in mijn pauzes gebeuren, terwijl de wachttijd vaak een kwartier is.
Wanneer denkt KPN het abonnement af te sluiten, dit jaar nog of blijven we gewoon stelen?