Skip to main content

Recentelijk heb ik mijn abonnement bij KPN per 1 juli opgezegd vanwege de prijsverhoging. Volgens de richtlijnen van KPN word je immers contractvrij, ook als dit binnen het 1e jaar na afsluiten contract is. Ik heb een bevestiging van het beĆ«indigen van het contract via de mail ontvangen. Echter zojuist alsnog voor de maand na 1 juli een factuur ontvangen. Blijkbaar is de beĆ«indiging niet goed verwerkt. Klantenservice heb ik in het verleden meermaals gebeld, maar de verbinding werd steevast verbroken na minutenlang in de wacht te hebben gestaan. Dus via die weg is het niet mogelijk in contact te komen. Ook is er er geen mailadres waarop jullie communiceren. Vandaar dit bericht op het forum. Graag zie ik de beĆ«indiging van mijn contract alsnog doorgevoerd. De geĆÆnde facturen worden door mij gestorneerd.Ā 

Hallo @Martijn016,

Als je opgezegd hebt en een bevestiging hebt gehadĀ dan is het verder geregeld. Je kan dan nog een factuur krijgen en deze krijg z.s.m. dan weer teruggestort op je rekening. Hier zal nog een creditfactuur voor komen voor de periode tot 01-07, daarna wordt het bedrag binnen een week teruggestort.Ā