Skip to main content

Hallo, 

Ik heb al contact gehad met de klantenservice, die mij doorverwezen naar opzeggen@kpn.com, waar ik een automatische mail terug kreeg. Hier heb ik natuurlijk niks aan. Er gaat iets goed mis. Ik heb in september een ander abonnement afgesloten per 1 december. Op 13 november kreeg ik een mail dat jullie per 1 december zouden stoppen met leveren. Uiteraard zoals afgesproken. Nu kreeg ik onlangs nog een brief dat het abonnement pas per 31 december op werd gezegd. Tevens kan mijn nieuwe aanbieder niet leveren omdat jullie de aansluiting bezet houden. Ook werd er geld afgeschreven voor januari. Wat gaat hier mis?

Hoi @Rhass 

Welkom op het forum van KPN

Vervelende situatie is dit, omdat waarschijnlijk iets niet goed gaat bij jouw opzegging.
Al krijg je daar wel gewoon informatie over via de e-mails vanuit KPN, waardoor de opzegging dus wel bekend is bij KPN.

Het beste en het snelste is, om morgen (vrijdag) even te bellen met de telefonische klantenservice van KPN via het gratis nummer 0800-0402
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met de afdeling opzeggingen en contractbeheer.
Zei kunnen direct zien, waar het eventueel fout gaat, maar ook wat de actuele status is van jouw opzegging bij KPN.
Deze afdeling is bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur en op de zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur.

Normaal gesproken gaat het opzeggen van een abonnement altijd telefonisch of anders via het opzegformulier op de KPN website, maar in principe niet via de e-mail tenzij zei iets van je nodig hebben om de opzegging rond te kunnen maken.

Dus bel deze afdeling even op, en laat even weten hoe dit is afgelopen.