28-6 mijn abbo opgezegd.
bevestiging dat deze per 29-7 opgezegd zal worden.Â
Â
echter ontvang ik gisteren mail met einddatum 26-8
Â
Ws gaat er iets mis aan jullie kant !Â
28-6 mijn abbo opgezegd.
bevestiging dat deze per 29-7 opgezegd zal worden.Â
Â
echter ontvang ik gisteren mail met einddatum 26-8
Â
Ws gaat er iets mis aan jullie kant !Â
Hallo
Zo werkt het standaard bij KPN. De periode 27-7-2023 t/m 26-8-2023 is nu in rekening gebracht. Over een maand ontvang je een creditfactuur over de periode 29-7-2023 t/m 26-8-2023 en wordt het teveel betaalde abonnementsgeld teruggestort.Â
Â
Is misschien niet heel prettig, maar bij veel bedrijven werkt het op deze manier omdat alles per periode gaat.Â
Hi
Ik denk graag mee, heb je een e-mail ontvangen met een nieuwe einddatum? Of een e-mail ontvangen met een factuur voor de periode tot 26-8? Ik vermoed dat laatste. In dat geval is de uitleg van Noordzee helemaal juist. Je zult nog een slotfactuur ontvangen met een correctie voor die periode.Â
Ik heb eerst een bevestigingse-mail gehad met einddatum 28-6 en een maand later een e-mail dat het pas 26-8 stopgezet wordt
Ben contractsvrij dus opzegtermijn van 1 maand ipv 2.Â
Vandaag is ook gewoon weer volledige factuurbedrag afgeschreven voor periode 1tm31 augustus (geen slot afrekening)
Â
Â
Ik kijk dit graag na. Als ik echter op je ingevulde postcode en huisnummer kijk zie ik best veel abonnementen. Heb je eventueel een klantnummer voor me of een 06-nummer mocht het om een mobiel abonnement gaan? Vul dit even in je profiel en geef me een seintje wanneer je dit hebt gedaan.Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.