Skip to main content

28-6 mijn abbo opgezegd.

bevestiging dat deze per 29-7 opgezegd zal worden. 
 

echter ontvang ik gisteren mail met einddatum 26-8
 

Ws gaat er iets mis aan jullie kant ! 

Hallo @T.Arts ,

Zo werkt het standaard bij KPN. De periode 27-7-2023 t/m 26-8-2023 is nu in rekening gebracht. Over een maand ontvang je een creditfactuur over de periode 29-7-2023 t/m 26-8-2023 en wordt het teveel betaalde abonnementsgeld teruggestort. 
 

Is misschien niet heel prettig, maar bij veel bedrijven werkt het op deze manier omdat alles per periode gaat. 


Hi @T.Arts, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee, heb je een e-mail ontvangen met een nieuwe einddatum? Of een e-mail ontvangen met een factuur voor de periode tot 26-8? Ik vermoed dat laatste. In dat geval is de uitleg van Noordzee helemaal juist. Je zult nog een slotfactuur ontvangen met een correctie voor die periode. 


Ik heb eerst een bevestigingse-mail gehad met einddatum 28-6 en een maand later een e-mail dat het pas 26-8 stopgezet wordt

Ben contractsvrij dus opzegtermijn van 1 maand ipv 2. 

Vandaag is ook gewoon weer volledige factuurbedrag afgeschreven voor periode 1tm31 augustus (geen slot afrekening)

 

 


Ik kijk dit graag na. Als ik echter op je ingevulde postcode en huisnummer kijk zie ik best veel abonnementen. Heb je eventueel een klantnummer voor me of een 06-nummer mocht het om een mobiel abonnement gaan? Vul dit even in je profiel en geef me een seintje wanneer je dit hebt gedaan.