Skip to main content

Ik heb recentelijk mijn aanvraag voor een KPN glasvezel abonnement ingediend. Inmiddels de spullen ontvangen en volgens de KPN communicatie zal mijn verbinding eind deze week worden geactiveerd.

Momenteel maak ik nog gebruik van een Ziggo aansluiting en heb bij aanmelding aangegeven dat KPN de annulering van mijn Ziggo abonnement regelt.

Daar mijn KPN verbinding over enkele dagen actief wordt, had ik wel een opzegging van Ziggo verwacht. KPN geeft aan dat er geen dubbele kosten worden gemaakt als zij de opzegging regelen. Toch maak ik me daar zorgen over. Is het niet vreemd dat ik geen opzeg bevestiging ontvang van Ziggo?

Hoe kan ik er vanuit gaat dat deze opzegging is  gedaan en dat ik straks niet voor extra kosten kom te staan? overigens ga ik er vanuit dat KPN deze mogelijk extra kosten voor rekening neemt.

 

 

 

Je zou voor alle zekerheid Ziggo even kunnen benaderen of de opzegging door KPN bij hun goed is doorgekomen @Piet200 


Hoi @Piet200, welkom op ons forum!
Voor de zekerheid kun je de status van je opzegging altijd even checken bij de oude provider natuurlijk maar als in je bevestiging ook staat dat wij hen opzeggen moet dat goed gaan. Je krijgt hierover ook nog bericht van je oude provider als je nieuwe abonnement ingegaan is!