Skip to main content

Beste, 

Ik heb 27-11 doorgegeven dat ik ging emigreren per 02-12-2023, hier heb ik netjes een bevestiging van gehad per mail en zou na 5 werkdagen bericht krijgen. Heb geen reactie gehad en moet ik weer onnodig betalen.

Ik heb zowel mijn internet als mobiel abonnement opgezegd, mobiel wil ik om laten zetten naar prepaid zodat ik dat nummer niet verlies. Maar wil nu ook geld terug voor de periode die ik aangegeven heb.

 

Hi @Stefsnfr en welkom op het forum!

Gek dat je nog niks gehoord hebt over de opzegging. 😕 Dat hoort niet zo.

Ik kan geen opzeggingen regelen, dus ik raad je aan om hierover met ons te bellen via 0800-0402, of +316 1200 1200 als je al in het buitenland bent. 
Vraag dan naar de afdeling opzeggingen of spreek in dat je op wilt zeggen. Zij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 17:00.

Hopelijk is het dan snel geregeld!


Inmiddels contact gehad en de aanvraag opnieuw in moeten sturen omdat deze niet goed ontvangen was, wel een bevestiging etc ontvangen. Deze keer per mail en opnieuw een bevestiging ontvangen. Ben benieuwd of het deze keer wel gaat lukken


3 weken verder en nog geen enkele vorm van een reactie gehad helaas. 


Dat duurt wel erg lang. 😕

Als ik op je adresgegevens kijk zie ik als laatste notitie dat je gebeld had en dat je de bewijsstukken naar het e-mail adres zou mailen. Daarna kan ik geen communicatie ontdekken.

Ik vind het heel zuur, maar ik moet je vragen om weer met ons te bellen. Als ik dit voor je op kon zeggen had ik het gedaan, maar alleen de afdeling opzeggingen kan dit. 

Hopelijk is dit de laatste keer en krijg je nu snel bevestiging binnen dat het geregeld is. 


@Sanne_M Bedankt voor je reactie ik heb helaas nog niet kunnen bellen. Maar kreeg vandaag een berichtje dat mijn mobiele nummer over 2 dagen afgesloten wordt.. deze zou juist omgezet moeten worden naar prepaid.. Weer geen enkele vorm van communicate en er wordt maar wat gedaan

 

Ruim 10+ jaar klant en altijd tevreden geweest dat wordt nu verpest door deze onwijs slechte handeling, echt waardeloos dit..


Niet de bedoeling dat je het nummer kwijtraakt nee. 😥 Ik hoop dat het je lukt om binnenkort te bellen zodat dit opgehelderd en opgelost kan worden. 🤞