Skip to main content

onlangs besloten om mijn KPN thuis op te zeggen, nu kan ik opeens mijn lopende pakketten niet meer uitzetten, viaplay (18 euro) (Netflix) etc omdat ik een lopende bestelling heb..

wat is dat nou weer voor raars  ?? ben ik nu verplicht om deze diensten af te nemen tot einddatum van mijn contract?

Ja. Je kunt nu niets meer wijzigen. Voor welke datum heb je opgezegd? 

12 December geloof ik, ik kon die pakketten ook niet uitzetten toen ik nog niet opgezegd had, en nu nog steeds niet, 

Ja, je had eerst die aanvullende pakketten moeten opzeggen en toen pas het hoofdabonnement. 

Je kunt een poging wagen bij 0800-0402, maar ik vrees dat zij ook niets meer kunnen wijzigen.

ja dat was nou precies het probleem dat ik opstap, de aanvullende pakketten waren niet op te zeggen dus ik dacht dan stap ik op, nu zit ik in een limbo

Hallo @zijksnor KPN kan maar 1 wijziging tegelijk verwerken om conflicten met andere aanpassingen te voorkomen.

Je had dus de aanvullende pakketten ook niet tegelijk op kunnen zeggen, maar 1 tegelijk.

Hè wat jammer dat je gaat @zijksnor. Het klopt inderdaad dat je geen aanpassingen kunt doen als er een lopende bestelling is. In dit geval is dat de opzegging. Je kunt overwegen om even te bellen met onze klantenservice. Een optie zou zijn om de opzegging te annuleren, zodat je pakket daarna aangepast kan worden. Mijn collega's bij de klantenservice (0800-0402) kunnen je daarmee helpen, als je wilt.

Reageer