Skip to main content

Goededag,

Ik ben sinds 01 September 2021 overgestapt naar Ziggo. 30 Juli 2021 heb ik zowel van Kpn en Zowel van Ziggo een mail gekregen dat de overstap goed gaat. Tot op heden loopt nog steeds het KPN abonnement. Ik heb al zeker 15x gebeld voor deze kwestie. Zowel met Ziggo, Zowel met Kpn, maar tot op heden is het nog steeds niet opgelost. Ik ben er helemaal klaar mee. De laatste factuur van Kpn heb ik gestorneerd. Ik maak geen gebruik meer van jullie diensten, en tot September heb ik het betaald. (Terwijl ik dat eigenlijk niet meer moet deze laatste Maand). Nu krijg ik herrinngeringen dat ik binnen 3 dagen betalen moet! Ik wil dat jullie het oplossen. Ik heb zeker 3 mails ontvangen van Kpn dat het abonnement nu opgezegd is, met alle 3 verschillende datums. En nog steeds loopt het abonnement door. Ik heb mijn plicht meer als gedaan. Ik heb netjes weet ik hoe vaak gebeld om het abonnement te stoppen. Als jullie dan niet doen wat jullie moeten doen, dan kan ik er ook niks aan doen. Ik EIS echt dat het nu opgelost wordt. Per direct wil ik dat het abonnement stop gezet wordt, maar dan ook ECHT stop gezet wordt! En ik wil ook absoluut geen herrinneringen krijgen van rekeningen die ik niet meer hoeft te betalen!

 

Mvg
Een hele boze ex-klant

Hoi @TrotseMama_1987, welkom hier. 

Je bent dus over naar Ziggo, dat is jammer. Maar nu blijkt dat het abonnement nog niet opgezegd is. Dat is knap balen. Hierover heb je al vaak contact gehad, maar lijkt nog niet opgelost. Beste is om te bellen met 0800-0402 en dan opzeggen in te spreken. Dan kom je bij de juiste collega die het kan opzeggen. Ik kan dat namelijk niet. 

Begrijp ik het wel goed dat je de overstapservice bij Ziggo hebt gebruikt? Want als dat het geval is moeten zij het abonnement opzeggen bij ons.  

En hoe zuur het ook is, ik wil je niet aanraden om te storneren. Ik snap dat het heel krom voelt. Maar zo komt het proces in de knoei en krijg je straks aanmaningen. Dan moet ook niet. Een oplossing daarentegen moet wel gevonden worden. Ik hoop ook dat het snel opgelost is.Â