Skip to main content
Vraag

Opzegging na overlijden gaat niet goed

  • 9 September 2024
  • 4 reacties
  • 11 keer bekeken

Voor mij de vraag of er wel mensen zitten, die nakomen wat ze zeggen, eerlijk en oprecht zijn en geen kletspraat verkopen. Ik ben al meer dat 25 jaar bij KPN maar heb het nu wel gehad. 

Mijn man overleed 23-12-2023. Hij had een mobiele telefoon, slechts kosten abonnement €10,74 . Hij belde er al helemaal niet meer mee het laatste jaar, vanwege zijn ziekte. Ik heb het abonnement even door laten lopen om eventuele zaken af te wikkelen. Zeg ik het per 1-4-2024 op. Abonnementsgeld betaald uiteraard t/m 15 augustus 2024. Kan bankzaken overleggen. krijg ik nu een dreiging dat ze mij geregistreerd hebben bij stichting Preventel!!! ongelofelijk, never nooit geen schulden gehad en nog niet Ik heb alles bij de KPN , maar dat stop onmiddellijk. Ik heb wel 10 x gebeld stopt nu eens hiermee tot op 14 dagen geleden nog ze zouden niet meer sturen het was afgewikkeld nu dit weer. Ik wordt steeds geconfronteerd met het pijnlijk gebeuren. Het gaat niet om een groot bedrag maar vanaf 1 april tot nu toe. Ik blijf niet storten. Maar dreigingen. Ik denk dat ik maar Kassa inschakel ongekend triest.

Hallo @moidex1951 
Allereerst gecondoleerd met het overlijden van uw man.
Heeft u dat overlijden wel gemeld aan de KPN en een kopie van de overlijdens-akte gemaild?
Zo niet dan kunt u dat telefoonnummer niet zomaar stop zetten.
Heeft u dat wel gedaan bel er nog eens over op met 0800 0402 gratis nummer.
Vraag naar de afdeling opzeggingen overlijden.

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.


Dat is allemaal gebeurd, ik loop al maanden achter de zaak aan, zojuist weer een aardige telefonist aan de telefoon gehad, ook die doet weer zn uiterste best en beloofd het op te lossen.

Weer gestort en beloofd wordt weer teruggestort. Al dat computer gestuurde is allemaal niet leuk meer, maar goed we gaan maar weer van vertrouwen uit. 

Waar ik furieus van wordt dat er een schofterige brief komt dat een incassobureau ingeschakeld wordt en aangemeld wordt als wanbetaler en geen abonnement meer af kan sluiten. Dat is de bottel nek.! Terwijl ik betaald heb. In april opzeggen en abonnement stopzetten per 1 augustus. 😞 ach laat ook maar. Nogmaals niet die 10 euro hoor maar het principe! dat is het


Ik hoop van ganse harte dat het nu wordt opgelost @moidex1951 
Laat het ons weten please?


Wat een enorm nare situatie @moidex1951 😕 Zit er inmiddels schot in de zaak? 

Als je met onze klantenservice belt, doe je dat dan via het standaard nummer 0800 - 0402? Of bel je met onze speciale nabestaandendesk? Mocht je dat laatste nog niet gedaan hebben en het is nog niet opgelost, dan wil ik je dat nu wel aanraden!
Je kunt de nabestaandendesk bellen via 0800 0201 555. Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, tussen 08.00 en 18.00 uur.


Reageer