Skip to main content

Heb op 28.02.2023 abbonement opgezegd helaas nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen, bel ik vandaag weer zegt arrogant klantenservice dat er geen opzegging is gedaan,

 

Ga verhuizen naar een andere woning waar KPN geen glasvezel aanbieden, wil niet terug naar ADSL en heb derhalve mijn abonnement per 31.03.2023 op gezegd,

 

Klantenservice weigert nu mijn opzegging.... morgen gaat de laatste betaling plaatsvinden voor de diensten van KPN tot 31.03.2023

 

 

 

Mvg.Buderath 

Waarom weigert de klantenservice uw opzegging? 


Heb niet opgezegd volgens klantenservice op 28.02.2023,. Willen wel opzeggen per 06.04.2023

 


Hoi @buddenbreuk, welkom op ons forum! 

Als ik je bericht zo lees gaat het om de opzegtermijn van een maand, als je op 28-02 je opzegging geregeld hebt zou de opzegtermijn ook 28-03 moeten zijn geweest.

Ik kan hierin helaas niet zo veel voor je betekenen, dit loopt echt allemaal via de afdeling opzeggingen, telefonisch bereikbaar op 0800-0402


Heb ik gedaan, zij hebben nu 5.4.2023 als einddatum in administratie,

 

Mvg.


KPN heeft de administratie niet op orde, bellen met medewerkers geeft geen garantie op juiste opzegtermijn,

 

Ik heb betaald tot 31.03.2023 meer ga ik niet betalen, heb geen zin in spelletje machtsvertoon,

 

Mvg