Skip to main content

Beste, 

 

Mijn abonnement is nog altijd niet opgezegd en heb deze maand weer betaald. Is het mogelijk om dit zo snel mogelijk in orde te brengen. Ik heb al meerdere keren contact opgenomen en heb mails ontvangen met een bericht dat het opgezegd ging worden maar dat is niet gebeurd.

Alvast bedankt 

Heb je via de mail een bevestiging gehad dat het opgezegd wordt? Zo ja, per welke datum? Dat hoeft niet altijd de eerste v/d maand te zijn. En kan het zijn dat je nu voor iets anders hebt betaald ipv wat je hebt geannuleerd? Bijvoorbeeld thuis abonnement opgezegd maar Mobiel niet?

Misschien helpt deze pagina je? https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen

En anders raad ik klantenservice bellen aan; die kunnen zo zien waarom de opzegging er niet door is gekomen. Je kan ze bellen op 0800-0402 :-)


We hebben geprobeerd te bellen, aangezien we in het buitenland zijn, kan er niet gebeld worden. Ik heb alleen een telefoonabonnement. Op 18 juni kregen we een e-mail waarin stond dat het binnen 6 weken zou worden opgezegd, maar dat lukte niet Is er iemand anders die ons kan bereiken behalve bellen?


We hebben geprobeerd te bellen, aangezien we in het buitenland zijn, kan er niet gebeld worden. Ik heb alleen een telefoonabonnement. Op 18 juni kregen we een e-mail waarin stond dat het binnen 6 weken zou worden opgezegd, maar dat lukte niet Is er iemand anders die ons kan bereiken behalve bellen?

Vanuit het buitenland wordt het +318000402. 
Je kan wachten op een moderator, maar ik weet niet zeker of hun iets kunnen met opzeggingen. 
 

Via de link die ik stuurde kan je de opzegging digitaal doorgeven. Dat niet een optie?


We hebben geprobeerd te bellen, aangezien we in het buitenland zijn, kan er niet gebeld worden. Ik heb alleen een telefoonabonnement. Op 18 juni kregen we een e-mail waarin stond dat het binnen 6 weken zou worden opgezegd, maar dat lukte niet Is er iemand anders die ons kan bereiken behalve bellen?

Vanuit het buitenland wordt het +318000402. 
Je kan wachten op een moderator, maar ik weet niet zeker of hun iets kunnen met opzeggingen. 
 

Via de link die ik stuurde kan je de opzegging digitaal doorgeven. Dat niet een optie?

Vanuit het buitenland bellen is +31612001200 @ikheetjeff en @DDRKN . Een 0800 nummer kun je niet vanuit het buitenland bellen.


We hebben geprobeerd te bellen, aangezien we in het buitenland zijn, kan er niet gebeld worden. Ik heb alleen een telefoonabonnement. Op 18 juni kregen we een e-mail waarin stond dat het binnen 6 weken zou worden opgezegd, maar dat lukte niet Is er iemand anders die ons kan bereiken behalve bellen?

Vanuit het buitenland wordt het +318000402
Je kan wachten op een moderator, maar ik weet niet zeker of hun iets kunnen met opzeggingen. 
 

Via de link die ik stuurde kan je de opzegging digitaal doorgeven. Dat niet een optie?

Vanuit het buitenland bellen is +31612001200 @ikheetjeff en @DDRKN . Een 0800 nummer kun je niet vanuit het buitenland bellen.

Oeps, Google heeft gelogen! Dank voor je scherpheid @N.N. 


Domme aannamen maar bent u mss verhuist naar het buitenland?

Want dan zou volgende procedure een optie zijn

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/emigreren

 


Hi @DDRKN, welkom hier.

Ik denk mee en help graag. Als ik het goed begrijp heb je de bevestiging via e-mail gekregen dat het op zou worden gezegd. Zou ik die bevestiging van je mogen? Ik heb je een privébericht gestuurd. 


Reageer