Beste Communityleden,
Met grote teleurstelling wil ik mijn ervaring delen met KPN, waarbij ik een klacht heb over hun dienstverlening en klantenservice.
Twee jaar geleden, tot eind januari 2024, sloot ik met spijt een abonnement af bij KPN. In december ging ik langs de KPN-winkel om aan te geven dat ik mijn abonnement wilde beëindigen. Echter, bleek later dat deze wijziging niet correct was verwerkt in het systeem van KPN. Ondanks mijn pogingen om dit op te helderen, werd mij verteld dat het mijn verantwoordelijkheid was en dat KPN niets zou ondernemen om het op te lossen.
In eerste instantie adverteerde KPN met kosten van €10 per maand op hun website. Na enkele maanden begon ik echter €17 per maand te betalen, zonder enige duidelijke reden. Ik heb herhaaldelijk aangegeven dat ik nooit een simkaart heb ontvangen of gebruikt, maar KPN leek geen interesse te tonen om mij te helpen bij het oplossen van dit probleem.
Nu dacht ik eindelijk verlost te zijn van deze provider in januari 2024, maar tot mijn verbazing blijven ze mij zonder schaamte factureren, zelfs vandaag en voor de komende maand. De klantenservice vertelde mij dat ik het abonnement voor januari had moeten opzeggen, ondanks dat ik dit al in de winkel had gedaan. Dit is naar mijn mening absoluut absurd en oneerlijk.
Het feit dat ik nu nog steeds te maken heb met deze ongewenste facturering is frustrerend en financieel belastend, vooral omdat ik een student ben. KPN heeft mijn vertrouwen als klant volledig beschaamd. Dit zal mijn eerste en laatste keer zijn dat ik klant ben bij KPN.
Ik hoop dat door het delen van mijn ervaring andere potentiële klanten gewaarschuwd worden voor de praktijken van KPN en dat er wellicht iets gedaan kan worden om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Eduard