Skip to main content

Ik heb eind van het vorig jaar al een van de mobiele abonnementen opgezegd, hoewel dat. Oh voor de 3 maanden lag, zei mevrouw dat dit goed moest gaan, ik zag dat dat dus eind van het contract niet gebeurd was, dus opnieuw gebeld. 
alles doorgenomen, maar nog steeds loopt het contract. Ik heb ook geen bevestigingsmail gehad zoals gezegd werd. Ik zou toch garage ven geregeld hebben dat dit mobiele abonnement vervalt met terugwerkende kracht inmiddels…

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

ik zou even met de kpn helpdesk bellen….


Ik heb gebeld met de klantenservice, het is vreemd dat een opzegging niet juist verwerkt wordt 


er kan iets verkeerd gegaan zijn, da’s best menselijk. Maar je moet nu gewoon nog een keer bellen.


Hoi @Octillie, als je een abonnement opzegt verwacht je dat dat goed gaat natuurlijk. Als je geen bevestiging hebt gehad lijkt er iets niet goed gegaan te zijn daarbij. Heb je inmiddels gebeld zoals emielstroeve aangaf? Via het forum hebben we geen mogelijkheden om een abonnement stop te zetten, telefonisch is de beste weg hiervoor.


Ik heb gebeld ja, er was een fout gemaakt. 
het nummer wordt nu per 1-6 opgezegd. 
ik hoop dat ik die extra maand niet zelf hoef te betalen. 


Goed om te lezen dat de opzegging nu in gang is gezet @Octillie. Bij het opzeggen wordt een wettelijke maand opzegtermijn aangehouden, standaard worden de kosten die periode nog wel in rekening gebracht. Het kan zijn dat die afdeling er een toezegging over heeft gedaan, dat weet ik niet. Dat zal jij beter weten aangezien jij bij het gesprek was.


Ik heb op dit moment dezelfde situatie met mijn wifi abonnement. Hoe is het bij jou afgelopen @Octillie? Ik zit namelijk ook niet te wachten op dubbele abonnementskosten..


De factuur is betaald, ik ga ervan uit dat het gecrediteerd wordt. Het is niet mijn fout tenslotte