Ik heb vandaag met veel plezier mijn abonnement bij KPN opgezegd, vanwege de sponsoring van KPN van de wapenbeurs in Rotterdam. Ik wens niet bij te dragen aan deze industrie en ik hoop dat u dat ook niet meer doet. Op de beurs komen Israƫlische bedrijven die een genocide plegen op het Palestijnse volk. Dat is verwerpelijk.
ā
Rij dan vooral geen auto van een Duits merk en sla de telegraaf over.
Ok ā
Het is niet de bedoeling dat hier politieke discussies gevoerd worden, daar zijn andere media voor ā
Het is je goed recht om het ergens niet mee eens te zijn en om persoonlijmke redenen je abo op te zeggen. Dat kun je gewoon via MijnKPN regelen en had je niet hoeven te melden op dit forum.
Het ga je goed.
Ā
Ik heb vandaag met veel plezier mijn abonnement bij KPN opgezegd, vanwege de sponsoring van KPN van de wapenbeurs in Rotterdam. Ik wens niet bij te dragen aan deze industrie en ik hoop dat u dat ook niet meer doet. Op de beurs komen Israƫlische bedrijven die een genocide plegen op het Palestijnse volk. Dat is verwerpelijk.
Hoe heb je dit gedaan? En naar wie ben je over gestapt? Aangezien kpn alle netwerken beheert? Sterke actie, ik ben het ook aan het uitzoeken ! #Saynotogenocide!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.