Skip to main content

In augustus heb ik  wegens verhuizing mijn abonnement per 1 oktober opgezegd. KPN heeft dit niet verwerkt ( ik heb bevestiging per mail

van de opzegging) en blijft incasseren.

telefonisch kan ik niet

geholpen worden want het kcc

kan geen mails ontvangen, dus ik kan mijn opzeggingsbevestiging niet doorsturen. Klachten formulier ingevuld en zou binnen 5 dagen gebeld worden. Dat is inmiddels 2 weken geleden. Ik ben niet gebeld maar m’n contract is wel alsnog

opgezegd maar dus 2 maanden te laat! 
nu opnieuw een klachten formulier ingevuld maar dat deel van de site loopt vast. De chat is overbelast dus ik kan niet met

een echte medewerker worden doorverbonden. Wat is dit allemaal?

Kan een echt mens dit asjeblieft oplossen.

Hoi @Mobielthuis, welkom op ons forum!
Ik heb even meegekeken met de gegevens uit je profiel maar zie daar geen actief abonnement op staan. Kan het zijn dat die gegevens niet (meer) kloppen?

De snelste manier om hierover met ons in contact te komen, specifiek de afdeling opzeggingen is altijd telefonisch op 0800-0402


Ik heb meermaals gebeld maar dan wordt er aangegeven dat het abonnement nu is opgezegd oMdat de nieuwe bewoners inmiddels een nieuw contract hebben lopen. De facturen van oktober en november daarentegen worden niet gecrediteerd terwijl ik een bevestiging van opzegging per 1 oktober heb. Heb inmiddels twee klacht formulieren ingevuld maar wordt niet gebeld en aan de telefoon word ik verwezen naar de chat of dit forum.. heel graag hulp!


Op het adres uit je profiel kan ik echt niks vinden over een thuis abonnement. Kan het zijn dat dit op een ander adres stond?


Ik weet niet welk adres jij ziet maar het is een baai in zuid Afrika waar je je stoel aan kunt schuiven. :)


😅
Je hebt in je profiel een adres genoteerd, ik ging er vanuit dat je abonnement daarop zou staan maar die kan ik dus niet vinden. Wel een mobiel abonnement maar die was eerder dit jaar al opgezegd.


Het is aangepast naar het adres waar het om gaat, excuus dat is een heel oud adres in mijn profiel zie ik.

is het abonnement waar het om gaat nu wel zichtbaar? Kan ik de opzegging ergens heen mailen? 


Ah top, ik zie hem staan inderdaad 😊gisteren heeft mijn collega van de afdeling opzeggingen naar aanleiding van je mail het teveel betaalde bedrag als vergoeding ingediend, dit zou met de eerstvolgende factuurcyclus (volgende week) teruggestort moeten worden met de slotfactuur!


Dat hoop ik dan heel erg! Hartstikke bedankt voor het meekijken, ik wacht volgende week af.


Graag gedaan hoor!


Hoi @Mobielthuis, ik zie dat de factuur net geweest is maar we nog niet helemaal klaar zijn.
Op de factuur is het teveelbetaalde bedrag tot aan de opzegdatum al wel vergoed (200,-) maar omdat het factuursysteem nog niet weet dat je abonnement straks op 27-12 pas echt afloopt heeft deze nog een maand teveel in rekening gebracht.

Met dat je abonnement straks beëindigd is wordt er nog automatisch een sloftactuur opgemaakt waarom op je dát teveel betaalde bedrag weer terugkrijgt. Die negatieve slotfactuur zal rond 7 januari komen en dan moet alles kloppen!


Hoi hoi. Waarom loopt het dan door tot de 27e?

want het moet toch nu klaar zijn sinds 1 oktober?


Klopt hoor, het is ook even onhandig zo maar mijn collega's kunnen een opzegging altijd pas een maand in de toekomst zetten, normaliter zit je met een maand opzegtermijn en het systeem is daarop ingericht.

Eind november hebben ze dus de opzegging erin gezet per 25 december en het bedrag van oktober tot en met 25 december vergoed, het bedrag van 25 december tot en met ergens in januari wordt automatisch op de slotfactuur weer in mindering gebracht.


Goedendag,

nu krijg ik weer een brief met kosten en incasso terwijl ik alleen maar negatieve facturen ontvang.. kan dit opgelost worden aub?


Hoi @Mobielthuis, ik zie de factuur van november van €94,76 nog deels (€80.70) open staat. Nou zou het de bedoeling zijn dat de negatieve facturen met het openstaande bedrag verrekend zouden worden maar dat kan ik verder niet precies inzien. 

Als dat niet klopt, zou je dan toch nog eens met onze factuurservice willen bellen hierover? Dat kan gratis op 0800-0402 of vanuit het buitenland op 0031612001200


Maar het is opgezegd per september, daar gaat heel deze topic over. Dus hoe kan er nu weer een factuur van november zijn? Bellen heb ik geprobeerd maar ik word hierheen verwezen.


Dat klopt hoor, deze factuur was niet terecht, daarom heb je ook geld teruggekregen. Normaliter word dat dus met elkaar verrekend maar ik vermoed dat dat niet gebeurd is. Kun je kijken of je de volledige bedragen van de facturen daarna teruggestort gekregen hebt op je rekening?