Skip to main content

Goedemorgen allemaal vanuit zonnig Amman,

In de begroeting zit het al een beetje: ik woon nu in Jordaniƫ en heb netjes op tijd mijn Internet Thuis opgezegd bij KPN. De nieuwe bewoner van mijn woning heeft parallel een KPN abonnement aangevraagd.

Nu krijg ik bericht dat per vandaag het nieuwe abonnement mijn abonnement vervangt op mijn oude adres, maar dat er voor mij als klant een maand opzegtermijn ingaat. Heel vreemd: volgens mij is emigratie een valide aanleiding voor directe opzegging. Er lijkt bij KPN iets mis te gaanā€¦ Ik kan helaas niet bellen vanuit hier, dus vandaar de vraag op het forum.

Zou enorm op prijs gesteld worden als dit opgepakt kan worden door een medewerker.

Met vriendelijke groet,

Vincent

Hallo @ICMPĀ KPN is vanuit het buitenland te bereiken via +316 1200 1200, via Twitter en Facebook.

Succes en hartelijke groeten uit een druilerig en kletsnat NLšŸ˜Ž

Ā 


Beste Jan,

Bedankt voor het antwoord. Helaas kan ik dus niet bellen vanaf hier, omdat internationale telefoontjes geblokkeerd zijn. Ik hoop nog steeds op antwoord van KPN hier!

Vincent


Goedemorgen @ICMPĀ en bedankt voor jouw bericht!

Wat je zegt klopt; als je verhuist naar het buitenland, dan moet je contract worden beƫindigd op de datum waarop je emigreert. Ik kijk graag even met je mee zodat ik hier zelf ook wat dieper in kan duiken; zou jij daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


[...] kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Hoi Jan, gedaan!


omdat internationale telefoontjes geblokkeerd zijn

Euh, hĆØ!Ā šŸ˜± . Doorā€¦Ā jouw of door Amman?


omdat internationale telefoontjes geblokkeerd zijn

Euh, hĆØ!Ā šŸ˜± . Doorā€¦Ā jouĀ of door Amman?

Of door zijn werkgeverĀ @PeterGĀ 


omdat internationale telefoontjes geblokkeerd zijn

Euh, hĆØ!Ā šŸ˜± . Doorā€¦Ā jouĀ of door Amman?

Of door zijn werkgeverĀ @PeterGĀ 

Ja, werktelefoon dan misschien. Maar privĆ©ā€¦.Ā 


[...] kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Hoi Jan, gedaan!

Dankjewel @ICMP!
Per wanneer ben je precies uit Nederland vertrokken?


[...] kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Hoi Jan, gedaan!

DankjewelĀ @ICMP!
Per wanneer ben je precies uit Nederland vertrokken?

Hoi Jan, per 29 april al.Ā  Ik heb op 24 april bij de gemeente aangegeven dat ik de 29ste zou vertrekken en toen bij KPN (via de pagina over emigratie) het document geĆ¼pload dat ik van de gemeente kreeg. Dat was echter nog geen bevestiging van uitschrijving. Die ontving ik op 1 mei pas.

Omdat ik niets van KPN hoorde over mijn eerste poging tot doorgeven emigratie, heb ik op 8 mei dat wederom gedaan. Vanaf dat moment is er op mijn oude adres ook een nieuwe aansluiting.

Wat mij betreft kan ik je het bewijs van uitschrijving van 1 mei sturen zodat mijn abonnement per die dag gestopt kan worden. Hoor graag van je.


[...] kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Hoi Jan, gedaan!

DankjewelĀ @ICMP!
Per wanneer ben je precies uit Nederland vertrokken?

Hoi Jan, per 29 april al.Ā  Ik heb op 24 april bij de gemeente aangegeven dat ik de 29ste zou vertrekken en toen bij KPN (via de pagina over emigratie) het document geĆ¼pload dat ik van de gemeente kreeg. Dat was echter nog geen bevestiging van uitschrijving. Die ontving ik op 1 mei pas.

Omdat ik niets van KPN hoorde over mijn eerste poging tot doorgeven emigratie, heb ik op 8 mei dat wederom gedaan. Vanaf dat moment is er op mijn oude adres ook een nieuwe aansluiting.

Wat mij betreft kan ik je het bewijs van uitschrijving van 1 mei sturen zodat mijn abonnement per die dag gestopt kan worden. Hoor graag van je.

Bedankt voor de toelichting @ICMP, ik stuur je in dit geval even een PB om dit verder af te handelen!