Skip to main content

Goedemiddag,

In december is ook hier iemand aan de deur geweest.

Net 3 personen aan de telefoon gehad ze konden alle 3 het ordernummer vinden maar het was nog niet bevestigd. Zij konden hem ook niet bevestigen. Monteur is al ingepland maar ik kan nergens zien wat deze vriendelijke man heeft invuld op zijn tablet. Welk pakket ik heb. Wat ik ga betalen.

1 kpn medewerker zei dat ik anders maar moest opzeggen.

Ik vind het een vreemde gang van zaken.

Ook gevraagd of deze order niet geannuleerd kon worden en een nieuwe erin zetten zodat ik een bevestiging krijg maar ook dat kon niet.

Hi @Carry Nieuwegein! Welkom op het forum. 

Als een bestelling wordt ingevoerd moet deze door verschillende systemen heen. Als in de eerste stap iets misgaat zal deze niet terug te vinden zijn. De enige oplossing is dan opnieuw invoeren. 

Als het na deze stap verkeerd gaat staat de bestelling als “Geannuleerd” in de systemen. In dat geval moet deze terug te vinden zijn. 

Wanneer 3 collega's hebben gezegd dat de bestelling niet terug te vinden is wil ik geloven dat het eerste het geval is. In dat geval moeten we de bestelling opnieuw voor je invoeren. Via 0800-0402 kan een medewerker je daar bij helpen.

Verder kunnen alle medewerkers van KPN, ook die aan de deur, zich legitimeren als zodanig. Ze hebben naast bedrijfskleding van KPN een pasje bij zich hiervoor.