Skip to main content

Goedemorgen, ik heb  wel e-mail ontvangen van mijn KPN internet bestelling die ik 21  juli gedaan heb, maar zie nog geen orderbevestiging.  Wanneer zou je die moeten ontvangen? Heb eerst twee bestellingen laten annuleren, en vervolgens de definitieve bestelling geplaatst, dus hoop het goed gaat  Zou het waarderen als een KPN medewerker even zou willen checken of het goed gaat met de order, en/of wanneer de orderbevestiging volgt. Bij voorbaat dank.

Nog even contact gehad met de klantenservice, die gaf aan dat orderbevestiging , “de bedankt voor uw bestelling e-mail “ betreft. Die kreeg ik eerst, korte tijd later de “informatie over uw bestelling” e-mail. Op de KPN site las ik toch volgens mij  dat je eerste een e-mail krijgt over je bestelling en dan binnen vijf werkdagen een orderbevestiging per e-mail/brief. Dus ik begrijp het niet helemaal.


Hi @RvdPoel, direct na het succesvol plaatsen van een bestelling wordt er vanuit de systemen automatisch een bestelbevestiging/orderbevestiging verzonden via de mail. Deze bevestiging kán ook op papier bij je thuisbezorgd worden, maar dat gebeurt alleen als je daarvoor een vinkje hebt gezet bij het plaatsen van de bestelling. Ik heb dan ook het vermoeden dat je die optie wel gelezen hebt maar het vakje niet (goed) aan hebt geklikt. 

De bevestiging per post zou in ieder geval gelijk zijn aan mail die je ontvangen hebt, je mist dus niets door hem alleen per mail te ontvangen 🙂


Hi @Maja_ ik heb de stappen gelezen wat er gaat gebeuren na de bestelling daar stond in dat er een orderbevestiging zou volgen, per e-mail of brief.  Als er nu ergens in een e-mail "orderbevestiging" zou worden genoemd, had het ietsje duidelijker geweest denk ik. Dat geeft de verwarring. Spreek dan ook op de site van een bestelbevestiging. Maar goed het is uiteindelijk duidelijk geworden:-) En de optie dat de bevestiging ook thuisbezorgd kan worden op papier heb ik niet gelezen inderdaad. Vroeg me al af wanneer je iets per e-mail kreeg of wanneer per post.  Helder. Ik stelde de vraag eigenlijk vooral omdat ik niet hoop dat er ergens een hik in de orderverwerking zou zitten wat vertraging zou geven in de  afhandeling er van. Maar dat is gelukkig niet het geval. Dank je wel voor je reactie.


Ah ja, ik snap dat er onduidelijkheid ontstaat als er met verschillende benamingen gewerkt wordt, ik ga hier intern even een balletje over opgooien!

Fijn dat het voor jou verder nu wel duidelijk is 😊