Skip to main content

Op 28 Januari heb ik een abbonement afgesloten met als ingangsdatum 1 maart 2022, nu heb ik tot op heden enkel de orderbevestiging gehad en de mail dat het oude internet abbonement afgesloten gaat worden.

 

Nu heb ik op dit moment nog geen klantnummer en kan om deze reden ook niet de status zien van mijn order (nu is het bijna 1 maart en internet is nodig vandaag de dag gezien wij thuiswerken en het oude stopt per 1 maart...)

 

Nu is er een site genaamd: https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/ echter geeft die als info 

  • Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.

Kan iemand van KPN controleren wat de huidige status is van de order ? gezien het nu totaal onduidelijk is wat de status is  (en er minder dan een week te gaan is..) (en nog geen installatie pakket is ontvangen) ( en er nog geen afspraak gemaakt is om het glaspunt aan te passen….)

Of wel er is enige haast bij geboden..

Bel 0800-0402.  Dat gaat een stuk sneller dan dit forum.


Goedemiddag @StefanK85-2

Wat heb je een goede en snelle tip gekregen van Joep1965! :clap_tone4:
Is het al gelukt om contact met ons op te nemen en heb je een update?

Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het weten.
Het is fijn als jij jouw Forum profiel invult met relevante gegevens (denk aan je volledige naam, postcode en huisnummer en bestelnummer en/of klantnummer), dan kan ik direct even meekijken!