Skip to main content

Mijn ex gaat binnenkort verhuizen (yes yes), en gaat dan zijn kpn abonnement verhuizen. Dit abonnement is hij dit jaar aangegaan, aangezien zijn vorige contract afgelopen was, en een nieuw contract aangaan goedkoper was. Hij heeft toen niet de oude modem en tv ontvanger terug gestuurd. Nu wil ik natuurlijk zelf een contract voor tv en internet aangaan. Kan ik de oude (2 jaar oud)modem en tc ontvanger houden? Aangezien we nu 2 ontvangers en 2 modems hebben, omdat die niet teruggestuurd zijn. Ik vind het namelijk onnodig dat ik een nieuwe modem en tv ontvanger krijg, terwijl dit nog goed is. En als beloning dan geen aansluitkosten hoef te betalen (is het proberen waard). 

Hoi @Marian1981 

Welkom op de community van KPN.

Helaas is dat niet mogelijk, aangezien de 2 modems en 2 TV-ontvangers op naam staan van je ex, en ook gekoppeld zijn aan de overeenkomst tussen jouw ex en KPN.
Je ex zou dus zelf zorg moeten dragen, dat 1 van beide modems en TV-ontvangers weer teruggestuurd worden naar KPN.

Jij begint compleet met een nieuwe start bij KPN.
Waarbij je dus gewoon een nieuwe modem en TV-ontvanger zult gaan ontvangen, die gekoppeld is aan jouw krantenaccount en overeenkomst met KPN.

Op dit moment zijn er goede acties bij KPN, als je een nieuw abonnement bij KPN afsluit.
Zo betaal je momenteel GEEN aansluitkosten, en betaal je de eerste 12 maanden maar 35,- euro per maand (bij een 2-jarig contract) voor alleen internet en TV samen.

Hierbij de directe link naar de bestelpagina: Stel zelf je pakket samen

Je kunt je eigen abonnement pas in laten gaan, zodra het abonnement van je ex is overgezet naar het adres waar je ex gaat wonen.


Reageer