Skip to main content

Dag @Vikash 

ik loop ook tegen dezelfde problemen aan. Ik ben vorige maand op 1 oktober verhuisd en heb net mijn oude apparatuur vandaag naar de milieustraat gebracht. Mijn vriendin heeft toevallig vandaag de post op ons oude adres opgehaald waar een brief bij zat waarop staat dat we dus de oude apparatuur moeten inleveren. De datum op de brief is 3 oktober. Deze brief is dus ondanks het tijdig wijzigen van ons adres op het oude adres geleverd en hierdoor hebben we niet gezien dat we de apparatuur moesten bewaren. 

hierdoor heb ik dus hetzelfde probleem. Ik ben nog steeds klant bij jullie naar alle tevredenheid, maar ik zou het erg prettig vinden als we dit kunnen oplossen. 
 

met vriendelijke groet, 

Maarten 

Hoi @MaartenKn. Welkom op het KPN Forum. Ik heb een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan geef ik dit door aan onze logistieke afdeling. 


Dag @Vikash

 

Heel fijn, dankjewel. Ik heb de gegevens ingevuld! 
 

gr Maarten 


Hoi @MaartenKn. Welkom op het KPN Forum. Ik heb een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan geef ik dit door aan onze logistieke afdeling. 

 

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Ik verwacht dat je hier verder niets meer over hoort.