Skip to main content

Ik heb recentelijk mijn abonnement verlengd en gebruik gemaakt van het kortingsaanbod. In mijn bevestiging per mail staat, net zoals bij het verlengen in de app, dat ik 18,50 per maand moet betalen. Nu wordt er alsnog het oude abonnement bedrag afgeschreven (26 euro). 

 

Lijk mij iets niet te kloppen. Graag nakijken a.u.b.

Hallo @RsAnder , is het verlengde abonnement al begonnen of loopt het oude abonnement nog? Dat zou het afschrijven van het oude bedrag verklaren.

Anders mis je een korting van € 7,50. Dat lijkt op een Hussel korting die je ontvangt als je KPN Mobiel combineert met internet Thuis. Mogelijk moet je het mobiele abonnement (opnieuw) aanmelden.

Voor het aanmelden van producten voor de voordelen van KPN Hussel kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina:  kpn Hussel aanmelden


Welkom op het forum @RsAnder. Ruud beschrijft al een paar mogelijke situaties wat er kan spelen. Is jouw nieuwe abonnement al wel ingegaan? Dit kan je zien in MijnKPN. Kan je ons er meer over vertellen?


Het nieuwe abonnement is per 15-02 ingegaan inderdaad. Ik heb hier ook een bevestiging van ontvangen per e-mail. Hierin heb ik een prijsoverzicht bestelling ontvangen. Hierin staat dat het KPN Unlimited abonnement is besteld met bestelnummer S1915215. 

Hierin staat dat er een verlengkorting wordt toegepast van €7,50 en een korting zolang het abonnement loopt van €4,-

Daarbovenop is nog een husselkorting van €7,50 toegepast en een 5G korting zolang het abonnement loopt van €2,50.

Totaal per maand komt hierbij uit op 18,50. 

 

Lijkt dus niet te kloppen. Zie dit graag opgelost worden, want dit is niet wat aangeboden is als verlengaanbod.

 

 


Staat die € 18,50 daadwerkelijk zo in de mail? Of heeft u dat zelf uitgerekend? Want een unlimited abonnement voor € 18,50 lijkt mij niet te kloppen.


Als het nieuwe abonnement al is ingegaan zal het niet meer het oude zijn. Het kan zijn dat er mogelijk een korting nog niet wordt berekend, maar dat is voor mij speculeren zonder gegevens. Zou je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) in kunnen vullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?