Skip to main content

Per april 2023 heb ik mijn abonnement opgezegd. Ik heb nu 4 oude facturen nodig. De links naar de facturen online werken niet meer. Ik krijg dan een vreemde pagina met ‘heeft deze e-mail u geholpen’ en het verzoek om een product aan mijn KPN ID toe t voegen.
Hoe download ik oude facturen als ik geen producten meer heb?

Ik zie nu dat iemand eerder is geholpen door @Vikash met dezelfde vraag. Hopelijk kan deze oplossing ook voor mij worden toegepast.

 


@SepB Vul je forumprofiel aan met je adres,naam en klantnummer "wat je had" en ook welke facturen je nodig hebt dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic wordt opgepakt 


Bedankt @jimny , dat heb ik alvast gedaan. Welke facturen ik nodig heb kon ik niet kwijt dus heb ik in een algemeen tekstveld gezet. Het gaat om de facturen 12-2022 tot en met 05-2023. 


Bedankt @jimny , dat heb ik alvast gedaan. Welke facturen ik nodig heb kon ik niet kwijt dus heb ik in een algemeen tekstveld gezet. Het gaat om de facturen 12-2022 tot en met 05-2023. 

Dat gaat goedkomen hoor 


Hi @SepB, welkom hier. 

Wat fijn dat @jimny je op weg heeft geholpen. Ik heb de facturen naar je gestuurd, 


Bedankt @Alex_P ! Ik heb ze ontvangen 👍