Skip to main content

Hallo

Ik zou graag de facturen van zowel mobiel als thuis voor de periode januari 2022 tot en met september 2022 in mijn bezit krijgen, deze kan ik via de site niet (meer) downloaden

Alvast bedankt

Hallo @B van 't Hof 

De facturen staan tot 20 maanden terug in de MijnKPN app dus een groot deel van 2022 kan je daar nog downloaden. Op de website in MijnKPN inderdaad minder: slechts 12 maanden.

Voor de facturen die ‘over de rand’ zijn gevallen kan je met klantenservice bellen op 0800-0402.
Bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur op ma - vrij. Zaterdags tot 17.00 uur.

Een KPN moderator kan ze ook opzoeken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Vul daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers in en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN. De gegevens zijn daar alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers.

Door de drukte is er hier op het forum wel een wachttijd van een dag of vier.


Goedemorgen @B van 't Hof en welkom hier op ons forum :)

In MijnKPN kun je de facturen tot 20 maanden terugzien. Had je daar ook al gekeken en zo ja, welke facturen van 2022 mis je dan nog precies? Mijn vermoeden is dat de facturen van januari en wellicht februari daar niet meer te zien zijn en die kan ik dan altijd nog naar je toesturen. 


Beste JanZ

Ik mis inderdaad de facturen van januari en februari nog , alvast bedankt!

mvg

B van 't Hof 

 


Beste JanZ

Ik mis inderdaad de facturen van januari en februari nog , alvast bedankt!

mvg

B van 't Hof

 

Geregeld @B van 't Hof , ik heb je deze ontbrekende facturen net via de mail toegestuurd. Laat je nog even weten of je dit allemaal in goede orde hebt ontvangen?


Ontvangen!

Hartelijk dank


Ontvangen!

Hartelijk dank

Goed om te horen, bedankt voor het laten weten en uiteraard graag gedaan @B van 't Hof :)


Beste,

 

ik ben ook op zoek naar facturen van KPN mobiel van januari t/m december 2022, en van januari 2023 t/m mei 2023.

Bij voorbaat dank,

groeten

Rosa


Beste,

 

ik ben ook op zoek naar facturen van KPN mobiel van januari t/m december 2022, en van januari 2023 t/m mei 2023.

Bij voorbaat dank,

groeten

Rosa

Zie hieronder een link met info @Rosatv :

Â