Skip to main content

Vanmiddag heb ik een klacht ingediend.

Eerst een nieuw tv kastje die verwisseld moest worden (wij vragen daar niet om) en ze weigerde deze te sturen naar huisadres (we hebben hier geen postkantoor , we wonen op het platteland)  Dat heeft een paar week geduurd. Nu brief gekregen oude tv kastje moet terug. En nu? Waar moet ik die heen brengen. 10 tot 25 km verderop. Dat doe ik niet en wil dat ze deze thuis ophalen. Aan de telefoon dit uitgelegd dat ik best pissig word en medewerkster kon er niet tegen en gooide de hoorn erop. 

 

Kpn geeft geen service en is absoluut niet klantvriendelijk. Ik ben 75 jaar, heb altijd gewerkt ,ook met boze en niet aardige mensen, maar nog nooit de telefoon neergegooid. 


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Nee, KPN heeft inderdaad geen service en is totaal niet klantvriendelijk. Accepteer dat maar gewoon. En breng dat kastje maar gewoon een keertje op het postkantoor. Anders krijgt u een factuur van de vervangingswaarde. 


Nee, KPN heeft inderdaad geen service en is totaal niet klantvriendelijk. Accepteer dat maar gewoon. En breng dat kastje maar gewoon een keertje op het postkantoor. Anders krijgt u een factuur van de vervangingswaarde. 

welk postkantoor?


Hi @roedel, welkom hier. 

Ontzettend vervelend dat je niet een postkantoor dichterbij hebt. Even voor mijn duidelijkheid, je hebt nu dus wel een ontvanger gekregen? En de nieuwe moet terug? Dan moet dit toch via een postkantoor naar ons retouradres: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400 VB Alphen aan den Rijn. Je klacht zal nog wel worden opgepakt maar ik beng dat een ophaalafspraak lastig wordt.