Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb een tijdje geleden een nieuw tv kastje onvangen nadat het één en ander niet werkte. Ik kreeg van te voren een bericht dat ik de nieuwe pas kon afhalen bij een post nl punt als ik de ander zou inleveren. Het zoibeen ruil zijn. Ik heb dus de oude ingepakt en het gewenste adres er opgeschreven.

Tot mijn verbazing kreeg ik het nieuwe kastje zo mee, en heb ik los van die actie, maar meteen het oude kastje laten opsturen, het adres had ik er immers al opgeschreven. Dat was 9 okt jl.

Nu krijg ik een brief van KPN dat ik het oude kastje moet opsturen. Ik realiseer me, dat de verzending van dat oude kastje totaal niet met mijn klantgevens gelinkt staat. Heb ik nu een probleem?

Mvg Roos

Beste @Roo86,

Heb je het track en trace bonnetje nog? En heb je het naar deze adres gestuurd:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

En heb je er een briefje bijgedaan met de volgende info:

een briefje met je adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs (wat je krijgt bij het Post-nl-inleverpunt) goed.

Heb je deze dingen gedaan dan zou het goed moeten komen.

Onderstaande heb ik gedaan, er stond niets in over een adres. Ik vond t ook vreemd

Beste @Roo86,

Dan zou het goed moeten komen, heb je wel het “Track & Trace” bonnetje gekregen bij jou PostNL-punt?

Ja.. maar waar 🫤

Ik ben ergens wel bang dat ik problemen krijg. Het bonnetje heb ik niet meer denk ik.

Het ruilsysyeem bleek niet te werken, en later kreeg ik een heel andere manier van verzenden aangeboden.

Maar ik heb wel precies gedaan wat ze hebben aangegeven in die eerste mail.

@Roo86,

Je hoeft echt niet bang te zijn, je hebt gedaan wat je moest doen. Je hebt het juiste adres gebruikt, het zal echt wel goed komen. Waar ben je precies bang voor? Ik zal dit ook even doorgeven aan de KPN moderator, dan leg ik de situatie even uit, dan komt het allemaal goed.

Nou ik heb geen zin in het betalen van een vetlrgoeding voor het oude kastje datvwaarschijnlijk naamloos ergens ligt in Alphen ad Rijn. 

Fijn als u het kunt uitleggen. En ik wacht het wel af.

@Roo86 

Je hoeft zeker niet te betalen, ik heb nu net een bericht gestuurd naar een KPN moderator. Hopelijk reageren ze snel, want het is erg druk op dit moment. Maar maak je geen zorgen, het gaat helemaal goed komen.

Hoi @Roo86, goed dat je een seintje geeft!

De snelste weg voor hulp hierbij is via onze social media kanalen, zoals Facebook en X. Daar kan je een privébericht sturen en helpen mijn collega's je meteen verder om te zorgen dat dit opgelost wordt.

Ik kan ook voor je kijken, dat kan alleen wat langer duren. Vul je in dat geval je profiel zo volledig mogelijk in met jouw naam- en adresgegevens, inclusief klantnummer?

Reageer